TARİFE DEĞİŞİKLİĞİ VE HAT TAŞIMA YAPARKEN DİKKAT!

Operatör değişikliği ve hat taşıma işlemi yapmadan önce mutlaka iyi düşünüp karar vermelisiniz. Zaman zaman operatörlerden aranırsınız size özel kampanyamız vardır yararlanmak istermisiniz diye bu durumlarda yapmanız gereken iyice araştırmaktır.

Sakın hemen kabul edip karar vermeyiniz. İyice düşünüp araştırıp karar vermek sizin açınızdan sağlıklı olacaktır.

Kısaca size başımdan geçen bir anımı paylaşayım ister misiniz? Merak ettiniz biliyorum o zaman anlatayım. Türkcell kurumsal dan bizi aradılar size özel kampanyamız var dediler ve detayları anlattılar sonra randevu istediler dükkanımıza geldiler. Orkun diye bir vatandaş geldi türkcell çalışanı bize vatt ettiği tarifelere geçtik. Bir ay sonra vaat ettiği tarife iki katı geldi kısaca anlayacağınız tam bir resmi dolandırıcılık diyebiliriz.

Hat taşımamız bize hat başı 400 tl ye mal oldu siz siz olun sakın türkcelle geçmeyin türkcel tamamen hüsran ve dolandırıcı firmasıdır. Bizzat başıma geldiği için biliyorum karşınıza muhattap bulamıyorsunuz. Çalışanlarıda tam dolandırıcı sonra pişman olursunuz. Heleki orkun türkcell denen vatandaş gelirse kapınızdan içeri almayın derim.

Yorumlar

  1. Merhabalar bu uyarıyı yaptığınız çok iyi olmuş,bende tam turkcell'e geçmeyi planlıyordum.Ben türk telekom kullanıyorum bazı yerlerde iyi çekmiyor diye turkcell'e geçmeyi düşünüyordum bu uyarınızdan sonra biraz daha zamana bırakıyorum iyice bir düşüneyim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar