Googleden güncelleme merkezinden arıyoruz dolandırıcılığı

Dolandırıcıların ne yapsamda bu insanların parasını elinden alayım diye düşündüğü şu günlerde masum insanları dolandırmanın bir yolunu daha bulan dolandırıcılar google den arıyoruz 'ücret karşılığı' güncelleme yapmassak işletmenizi googleden kaldıracağız gibi yalanlar la işletme sahiplerini dolandırmaktalar.


Googleden güncelleme merkezinden arıyoruz dolandırıcılığı

Öncelikle şunu belirteyim google yerel işletme servisi ücretsiz bir servistir. Sizi googleden arıyoruz derlerse sakın ha sakın inanmayın google kimseyi aramaz.

Google ilk sayfa yok 2 yıl kullandınız artık ücretli ya da, googleden bütün sayfalarımız silinecek gibi bir çok yalanla sizi arayanlara sakın inanmayın.

Beni arayan numaralar bunlar.

+902129220810
+908507710083
+902129220717

Beni bu numaralardan aradılar google güncelleme merkezinden arıyoruz diye bende kendilerine googlenin yerel işletme servisi ücretsiz desiğimde telefonu direk kapattılar. Bir kaç kez daha aradılar biraz masum insan rolü yaptım ağızlarını aradım bana güncelleme yapmazsanız telefonu kapadığımızda googleden bütün sayfalarınız silinecek dediler tabi ben bunların dolandırıcı olduğunu biliyorum onları oyaladım fakat o kadar arsızlarki hala utanmadan yalan söylüyorlar.

Sakın bu insanlara ınanıpta kapıda ödeme diye dolandırılmayın. Unutmayın google kimseyi aramaz eğer sizi bu numaralar ararsa aklınızda soru işareti kalırsa beni arayıp bilgi isteyebilirsiniz 0543 265 72 28 numaram her zaman yardımcı olmaya hazırım.

Bu kanı bozukların yalan dolanla insanları dolandırmasına gönlüm razı olmaz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar