Elektronik sigara sigarayı bıraktırır mı?

Sigara kullananlar sigarayı bırakmak için bir çok yola başvurmaktadır. Ben yaklaşık 23 yıldır sigara kullanıcısıydım ve sonunda çok şükür sigarayı bıraktım. Sigarayı nasıl bıraktığımı aşama aşama sizlere anlatacağım.

Bankada bir işim vardı bankaya gittim ordaki güvenlik tanıdık çıktı baktım elinde e- sigara var merak ettim bu nedir falan diye sordum merakya bakım falan aldım elime bir kere çektim hoşuma gitti sat bana bunu dedim ve arkadaştan cihazı aldım.

İlk gün elektronik sigara ve normal sigarayı beraber içtim ve sonra dedim normal sigarayı bırakmalıyım ve o günden sonra normal sigarayı ağzıma almadım.

Yaklaşık 3 ay kadar elektronik sigaraya devam ettim ve sonra elektronik sigaranın likitiydi, coiliydi, ve piliydi bıktım onuda attım kenara şuan çok şükür ne elektronik sigara ne ateşli sigara kullanıyorum.

Asıl sorumuz şu elektronik sigara sigarayı bıraktırır mı?

Ben kullandım bana sıgarayı bıraktırdı biladerler kullandı onlar bırakamadılar peki neden bırakamadılar? Çünkü onlar sigarayı bırakmak için e sigara kullanmadılar. E sigara kullanırken normal sigarada içtiler. Ben ne yaptım e sigaraya başladığımda normal sigara hiç kullanmadım. Biraz zorlu bir süreç oldu fakat sabrettim ve çok şükür başardım.

Eğer sigarayı kafanızda bitirmediyseniz boş yere paranızı harcamayın. Önce kafanızda bitireceksiniz e sigarada size yardımcı olacak birde bu süreçte sabır çok önemlidir.

İlk günler zorlanacaksınız ve sonra rahatlayacaksınız zamanla çok daha rahat olacaksınız unutmayın ananızdan sigarayla doğmadınız sigara sizi almadan siz onu bırakın son pişmanlık fayda etmez.

Yorumlar

Popüler Yayınlar