Askıya Alınan Yerel İşletmeyi Tekrar Aktif Etme

Google benim işletmem bilindiği gibi google nin ücretsiz işletme servisidir. Yerel işletmeler için önemi yüksek olduğu için yapılan bazı düzenleme ve yanlış kullanım sonrası karşınıza "İşletme girişiniz kalite sorunları nedeniyle askıya alındı" Bu sorun çıkabilir bu yazıyı okuyorsanız eminim sizinde başınızda bu sorun var çözümünü arıyorsunuz.
Askıya Alınan Yerel İşletmeyi Tekrar Aktif Etme



Eğer tahmin ettiğim gibiyse kesinlikle telaşa kapılıp panik yapmayınız aynı durumla karşılaştım ve sorunu 48 saat içerisinde çözdüm. Bu sorunu nasıl çözdüğümü size anlatacağım ve sizde bu sorundan kısa sürede kurtulacaksınız.

Benim işletmem hakkında internette pek fazla bilgi bulamazsınız sorun çözümleriyle alakalı öncelikle yapmanız gereken işletmeniz askıya alındıysa benim işletmem mobil uygulamasını indirmektir.

Mobil uygulamadan oturum açınız ve sonrasında diğer bölümünü tıklayın açılan sayfanın altında yardım ve geri bildirim vardır orayı tıkladığınızda karşınıza üç seçenek çıkacaktır. Bu seçenekler arama, mesaj ve e posta yardımıdır. En etkili ve hızlı olan yöntemler ise arama ve mesaj bölümüdür.

Bu iki bölümden direk google benim işletmem müşteri hizmetleriyle görüşüp sorunu çözebilirsiniz. Askıya alınan işletmenizi kurtarmak için size yardımcı olacaklardır kendileri çok ilgilidirler.

Ben kendi sorunumu mesaj bölümüyle bağlanarak benim işletmem yardım ekibiyle çözdüm. Bu hizmet kesinlikle ücretsiz bir hizmettir. Çözüm esnasında biraz sabırlı olacak ve yardım ekibinin söylediklerini bizzat yerine getireceksiniz. Bütün bilgileriniz doğru ise sorununuz en kısa sürede çözülecektir.

Eğer yardım ve bilgi için banada ulaşabilirsiniz. ben size ücretsiz yani herhangi bir para talep etmeden elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım çünkü benim başıma geldi sizi en iyi ben anlarım. Ayrıca yardım ekibi size yapmanız gerekenleri anlattıktan sonra uguladığınızda ve sonrasında kesinlikle adres değişikliği falan yapmayın yoksa sizden tekrar doğrulama kodu ister.

Yorumlar

  1. Merhaba Benim işletmem askıya alındı bu konu hakkında lütfen bana yardımcı olur musunuz ? müşteri potansiyelimizi fazlasıyla kaybediyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşağıdaki haritada iletişim bilgilerim mevcuttur bu süreçte izleyeceğiniz yolu size anlatırım ordan bana ulaşın lütfen.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar