Mouse çift tıklıyor windows 10

Yaşamış olduğum mause çift tıklama sorununu nasıl çözdüğümü sizlere anlatacağım. Öncelikle anlaşılması için yaşadığım sorunu kısaca açıklayacağım sizde aynı sorunu yaşıyormusunuz yoksa yaşamıyormusnuz anlamış olacaksınız.

İşletim sistemim windows 10 bloğuma yazı yazarken ve web tarayıcılarından sayfa açarken ya da sekme açarken çift tıklamış gibi bir den fazla sayfa açılıyordu internette sorunun çözümünü aradım fakat bulamadım bu nedenle bende bu raya yazıp bu sorunla karşılaşan insanlara faydalı olsun istedim.
Mouse çift tıklıyor windows 10

Öncelikle ayarlar bölümüne giriş yapın ayarlara giriş yaptıktan sonra cihazlar bölümü var altında bluetooth, yazıcılar, fare yazmakta bu alana tıklayarak giriş yapınız burda yapacağınız işlem ise sol tarafta fare seçeneği vardır siz fare seçeneğini tıklayacaksınız.
Mouse çift tıklıyor windows 10
Ek fare seçeneğini tıkladıktan sonra sağ üst köşede ilgili ayarlar bölümü var hemen altında ek fare seçeneklerini tıklayınız. Kaarşınıza resimdeki gibi ekran çıkacaktır.

Fare hız ayarlarını resimdeki gibi ayarlayınız ve uygula tamam diyerek kapatınız. Fare hız ayarı yüksek olduğunda mausa tıkladığınızda hızlı olduğu için fazla sayfalar açılmaktadır.

Mause çift tıklıyor sorunu bu şekilde çözülecektir. Bu ayarları yaptıktan sonra mause düzelmiş olacak. Bazı forum siteler de bilmeyenler insanları yanlış yönlendirip sağlam mausenizi çöpe atıp yenisini almanıza neden olabilir bu nedenle de bende bu yazı yazma gereği duydum umarım işe yaramıştır. Tabi küçük bir ayrıntıda mause yani fareniz bozulmamışsa bu ayarlar sizin sorununuzu ortadan kaldıracaktır.

Yapmış olduğunuz ayardan sonra bu konu altına olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi yorum bölümüne yazmanızı rica ediyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar