DAĞINIK VE SEYREK KAŞLAR NASIL ALINMALIDIR?

Merhabalar, bugün sizler için sıklıkla sorulan, çok zor bir konuyu ele aldım. Biz bayanlar evde kendi kendimize kaş alımı yaparken, birçok problem ile karşılaşabiliyoruz. Bu problemleri en çok yaşayanlar ise dağınık ve seyrek kaşlara sahip olanlar, oluyor. Hepimizin de bildiği gibi dağınık ve seyrek kaşlara şekil vermek, zor olduğu için alımı da bizler için problem olabiliyor.
DAĞINIK VE SEYREK KAŞLAR NASIL ALINMALIDIR?
Peki, dağınık ve seyrek kaşlar nasıl alınmalıdır? İşte bugün bu soruyu tüm detayları ile birlikte araştırdım ve yine sizler içinde açıklığa kavuşturacağım. Şimdi dilerseniz anlatımıma dağınık ve seyrek kaşlar ile devam etmek istiyorum.

Dağınık Ve Seyrek Kaşlar

Evet, hatırlarsanız daha önceki bir anlatımımda dağınık ve seyrek kaşların nasıl sıklaştırılacağından, sizlere bahsetmiştim. Hatta bunun için sizlere birçok püf nokta dahi vermiştim. Kaşlarınıza kolay şekil vermek istiyorsanız, öncelikle kaşlarınızı sıklaştırmanız gerekiyor. Bunun detaylarını, daha önceki anlatımlarımda da bulabilirsiniz. Eğer kaşlar sıklaşıncaya kadar kaşlarınızın alımında sorun yaşıyorsanız, o halde bu anlatımımı sonuna kadar takip etmenizi tavsiye ederim. Seyrek ve dağınık kaşları alırken ya da kuaförünüzde aldırırken çok dikkatli olmanız gerekir.

Kaş alımında özelikle dikkat etmeniz gereken husus, cımbız ile kılı tuttuğunuz zaman kılın çıkış yönüne doğru çekmeniz gerektiğidir. Kaş alımında yapılan en ciddi hatta kılı ters yöne doğru çekmektir. Eğer kaşı alırken ters yöne çekerek işlem yaparsak, halk diliyle kaşımız küser ve zamanla o bölgelerde kıl çıkmamaya başlar. Tabi bu durumda kişinin kaşına istediği şekli vermesini engeller ve kaş alımını da iyice zorlaştırır. Yukarıda dağınık ve seyrek kaş alımı yapılırken dikkat edilesi gereken en önemli bilgiyi, sizler ile paylaştım. Bu sistem ile kaş alımınızı yaparsanız, kaş küsmesi gibi problemler ile karşılaşmazsınız ve kaşlarınıza daha rahat kaş gürleştirme işlemleri yaparak, olumlu sonuçlar alabilirsiniz. Seyrek kaşlara çok çeşitli şekiller uygulanamaz. Seyrek kaşlar için gürleşinceye kadar en doğrusu toparlamaktır.

Toparlamaktan kastım ise dağınık olarak çıkan kılları, kaş alımı yaparken temizlemeniz gerektiğidir. Bunun dışında, kaşı gürleştirme işlemi yapmadan ne kuaförünüzde nede evde kendiniz, kesinlikle kaş şekillendirme işlemi, uygulamanızı tavsiye etmiyorum. Kaşlarınıza istediğiniz şekli dilediğiniz gibi verebilmeniz için öncelikle, olan kaşlarınızı doğru bir şekilde muhafaza edip ve gerek bitkisel yöntemler ile gerekse güzellik uzmanlarının desteği ile kaşlarınızı gürleştirmeniz gerekiyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar