Oto teybi usb okumuyor flash bellek sorunu çözümü

Merhaba arkadaşlar bugün yine bir sorunun çözümü ile karşınızdayız bugünkü sorunumuz oto teybi usb okumuyor yani flash bellek sorunu bu sorunla ben karşılaştım sorunun çözümü aslında çok basit tabi bilmeyenler için basit değil ben saatlerce uğraştım ve sonunda buldum.
Usb ye şarkıları atıyorum yeni aldığım oto teybi şarkıları okumuyor aklıma gelen acaba teyibtemi sorun var yok flash bellektemi.

Daha önceki kullandığım oto teybi flash belleği açıyordu hiç bir sıkıntı sorun yaşamamıştım işin kafa karıştıran yeride burası hatta teyibi değiştirmeden dakikalar öncede çalışıyordu.

Denemediğim yöntem kalmadı usb yi hızlı biçimlendirdim içine 3 şarkı attım denedim usby okumayan teyib bu şekilde okudu tamam oldu dedim usb nin içine biraz daha şarkı ekledim bu sefer okumadı yani anladımki usbye sonradan şarkı eklendiğinde teyib usbdeki şarkıları okumuyor.

Arkadaşlar şimdi sorunu nasıl halledeceğinizi anlatıyorum. Usb niz yani flash bellek içinde şarkı varsa bilgisayarınıza kopyalayın sonra bilgisayarınıza kopyaladığınız şarkılara ilave edecekseniz edin sonra usb yi hızlı biçimlendirin.

Şarkılarınızı usb ye atın sakın sonradan usbye şarkı eklemeyin okumaz okuması için şarkıları tekrar bilgisayara kopyalayın sonra usbyi biçimlendirin şarkı ekleyeceğinizde bilgisayara kopyaladığınız listeye şarkı ekleyin sonra biçimlendirmiş olduğunuz usbye şarkıları atın.

Burda dikkat edeceğiniz husus şu flash belleği biçimlendirdikten sonra içine şarkı attığınızda ayrı ayrı şarkı atmayın hepsini birden atın eğer tek tek şarkı atarsanız çalışmaz her şarkı atmak istediğinizde usb biçimlendirilmesi gerekir işlem bu kadar saygılar.

Sorunu çözdükten sonra lütfen sitemizi tekrar ziyaret edip yorum yazarsanız seviniriz.

Yorumlar

  1. Arkadaşım çok teşekkür ederim. Çok büyük bir sorundan kurtardın. Hatta çözümünü okurken "yok artık bu kadar basit olamaz" dedim. Ancak aynen dediğin gibi oldu. Aracı servise götüreyim mi düşünürken sayende sorun çözüldü. Tekrar tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim aynı sorunla bende karşılaşmıştım çözünce hemen paylaştım faydalı olduysak ne mutlu bize.

      Sil
    2. İnşallah olur hemen deneyeceğim,şimdiden çok teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Başkan yemin ediyorum muhteşem bı detayı yakalamıssin eywallah çözüm bı okadar basitmiş ama sen olmasan çok zormuş👍

      Sil
  2. Eror 23 hatasi veriyor bende pioner teybi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flaş belleği ilk önce biçimlendirin sonra içine şarkıları atın şarkıları tek seferde toplu atacaksınız teybiniz mp3 destekliyorsa sorun olmadan çalışacaktır.

      Sil
    2. Piranha teyip ben aynı şekilde denedim ama okumuyor başka tertipte okuyor flahi tam takarken lord beb yaziyor

      Sil
  3. hocam bende taktım çalışmadı dosya içinde diyemi yoksa direk flash boş mu olucak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosya boş olacak önce biçimlendirilecek sonra tek seferde içine şarkı atılacak eğer bir kaç seferde atarsanız çalışmaz.

      Sil
    2. Flash in sistem turunu degistir hicbir sorun kalmiyor.
      Flashi bicimlendir bicimlendirirken fad32 yap

      Sil
  4. flaşın içini tümden temizlemek mi gerekiyor yoksa müzik atacağımız dosyayı mı

    YanıtlaSil
  5. Tüm temizleyin fakat temizleme işlemini bicimlendirerek yapın sonra müzikleri tek seferde atın içine.

    YanıtlaSil
  6. abi allah razı olsun 1 aylık sounu çözdün ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. sizdende kardeşim bizi takip etmeye devam edin.

    YanıtlaSil
  8. hangi formatta biçimlendirmek gerekiyor

    YanıtlaSil
  9. Normal biçimlendirme olduğu gibi biçimlendir olur o.

    YanıtlaSil
  10. olmadı teyp den yana şüphem var ama navigasyonlu multimedia teyp acaba başka ayarıda olabilirmi

    YanıtlaSil
  11. no usb device diye hata veriyor

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar aynı sorun bendede vardı ben bu sorunu iki işlem yaparak çözdüm .iki işlemide yapın.1:öncelikle atacağınız tüm müzikleri seçin özelliklere girin oradan salt okunuru seçin uygula tamam dedikten sonra 2 adımda bilgisayarım a girin oradan flash belleke sağ tuş tıklayın oradan özellikler özelleştir ve ne tür dosya seçeceğiniz soruluyor oradan müzik seçin uygula ve tamama basın daha sonra tek seferde müzikleri flash belleke atın umarım sizdede ile yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hocam başta denedim oldu daha sonra da bi anda mp3 çalar dondu usb yı çıkardım normale döndü tekrar taktım olmadı ve yazdığınız bütün adımları uyguladım acaba neden olmuyor bi fikir verirseniz sevinirim..

      Sil
  13. Kardeşim Allah razı olsun ya artık teybi değiştirecektim ama bu kadar basit bir çözümü varmış.hemen uygulayacağım.Tekrardan teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar 2 tane usb bellek vardı bende bi tanesi çalıyodu teypte ötekisi calmıyodu çalmayan belleği fat32 olarak biçimlendirdim artık çalıyor

    YanıtlaSil
  15. Usbye 60 tane parca attim 30 tanesi gözüküyor dierleri teyp gostermiyor bilgisayara taktigimda gozukiyor

    YanıtlaSil
  16. peugeot 301 USB takıyorum okumuyor USB hiç okumuyor ne yapmam lazım yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  17. Anlattığım yöntem ile olmuyorsa bozulmuş olabilir tamirciye gösterebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  18. benim teyp te normalde şarj yapıyo herhangi bir telefona takdığımda lakin usb okumuyor bakalım hemen deniyorum inşl. olur tşk

    YanıtlaSil
  19. Kardeş
    Sağolasın bre.Sen bi başkasın.

    YanıtlaSil
  20. iyi günler megane 2 hb üzerinde wondex teyp var fakat 8gb ve 16 gb toshıba usb mp3 okumuyor fat 32 biçimlendirdim salt okunur yaptım özelliklerden müzik yaptım bir türlü okumuyor başka bir usb taktık okudu ama kaçlık olduğuna bakmadım nasıl çözüm bulabilirim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belleği önce biçimlendirin sonra şarkıları kopyalayıp tek seferde içine atın ve çalışacakmı deneyin.

      Sil
    2. Benim flas taktigim zaman no fillex yaziyor.bicimlendirdim olmadi. fat32 yaptim olmadi exfat denedim olmadi

      Sil
  21. burada anlatıldığı gibi flash belleği biçimlendirdim ve şarkıları tek seferde attım ama hala aynı 300 şarkının 158 tanesini görüyor gerisini görmüyor

    YanıtlaSil
  22. Birde şu benim Usb problemi çözülseya,2 yıldır yapmadığım kalmadı.Bayi,den 2015'te 2015 sıfır model Opel Corsa Disel Eastronik şanzuman,Color Edition paketli bir otomobil aldım.Araçta R 4.0 İntellilink eğlence medya sistemi var 7" ekranlı.Navigasyonu var fakat aynı navigasyonu telefonumada yüklemek gerekiyormuş ama telefon yüksek özellikli olması lazımmış.Bende Sony Xperia XA 1 Ultra telefon aldım.Telefonun Usb'sini bilgisyara takıyorum sorun yok,ama aracın Usb'sine takınca araç ekranından desteklenmeyen aygıt uyarısı alıyorum. Telefon sürümü 7.0 4 Gb ram ve 32 Gb dahili hafızası var.Televizyona takıyorum,Tv'de tlf'nun Usb'sini görmüyor.Yalnızca bilgisayar görüyor.Ne denediysem olmadı.Eğer aracın ekranı telefonun Usb'sini görse sorun kalmayacak ama görmüyor.Sony firması araç sisteminde sorun vardır diyor,Opel'de telefonda sorun vardır diyor.Araçtaki sistem özelliklerine göre destekliyor olması loazım ama yok desteklemiyor.Bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaş var mı,yeminle bu sorunum çözülsün çocuklar gibi sevineceğim.Telefonu Telekomdan hat üzerine 12 ay taksitle aldım,aylık 195 Tl civarı taksit ödüyorum.İmkanım olsaydı İphone alırdım.Ne olur bilen varsa yardımcı olsun lütfen!.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba arkadaşım öncelikle sen yazımda anlattığım şekilde yap usb yi biçimlendir bir şarkı at çalıyormu bak çalmazsa usb başka teyiplerde dene usb çalışıyorsa o zaman arabandaki teyp de sıkıntı var demektir.

      Sil
    2. Sefa kardeşim,sanırım yukarıda yazdığım metni okumamışsınız.Ben Flash disc okumuyor demedim.Cep telefonumu Usb ile araç sistemine taktığım zaman,cep telefonunu tanınmayan aygıt olarak görüyor.O yüzden de cep telefonundaki dosyları,resim,video,ses vesaireleri araç ekranı görmüyor diyorum.Yoksa flash disci görüyor,sorun yok.İstersen yukarıdaki yazımı tekrar oku. İlgin için teşekkür ederim.

      Sil
    3. Bu hafta Sony Xperia XA1 Ultra için yazılım 8.0 geldi.Bu yazılım dan sonra sorun çözüldü,artık Usb kablo ile araç Usb girişinine taktığımda,artık sistem telefon hafızasındaki resim video Mp3 vesaireyi görüyor. Cümleten hayırlı günler.Allah'a c.c.emanet olun. Sedat YILDIRIM

      Sil
  23. sağol kardeş işe yardı.tşk

    YanıtlaSil
  24. Allah razı olsun çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Bende Roadstar teyp var sıfır aldım aracıma taktım iyi güzel fakat 2 tane Flash belleğe MP3 müzikleri kopyaladım teyp sorunsuz okuyor ve açıyor lakin şöyle bir sıkıntı var bazen müzik değiştiriyorum tak diye teyp susuyor ekranda yazı çıkıyor teybi kapatıp açıyorum tekrar müzikler çalmaya başlıyor sonra yine müzik değiştirince yine tak diye duruyor bunu her müzikte yapmıyor ama mesela hep müzik değiştiriyorum yapmıyor ama bi müziği sevmedim diyelim tuşa basıp değiştirdiğim an ses kesiliyor hiçbişey çalmıyor mecbur teybi açıp kapatmam gerekiyor bu karışık sorunla daha önce uğraşan oldumu çözümü ne olabilir ? Kablo ile telefona bağlayıp telefondan müzik açınca sorunsuz hepsini dinleyebiliyorum bu sorun sadece USB / Flash Bellekte oluyor ayrıca SD kart çıkışıda var ondada yapmıyor.

    YanıtlaSil
  26. Tayfur kardeşim büyük ihtimal teyibin arızalı aldığın yere iade et derim.

    YanıtlaSil
  27. SORUNUN ÇÖZÜMÜ

    ARKADAŞLAR BİÇİMLENDİRME YAPARKAN NTFS FAT32 GİBİ DOSYA TÜRLERİ VAR ONU FAT32 YAPIN SORUNUNUZ DÜZELİR

    YanıtlaSil
  28. Teyibin usb girişi bozuldu yani icindeki metaller yamuldu flasi takdigim zaman okumuyor bende cakmakliga takilan alet var ondan aldım flash da o alete takdım frekans ayarinida yaptim ama flash'ı okumuyor yardımcı olursanız sevinirim bu arada flash belleğin markasi toshiba 16 GB

    YanıtlaSil
  29. hepsini denedim yine okumuyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar