Backlinkin eskisi kadar önemi kalmadı

Arkadaşlar backlink hakkında bazı tecrübelerimi sizlerle paylaşmak için bu yazıyı hazırladım. Bir blog ve web sitesi için seo nun önemi büyüktür bugüne kadar site sahipleri kendi imkanlarıyla veya belirli ücret karşılığında backlink yapmakta ve yaptırmaktalar.
Backlinkin eskisi kadar önemi
Her site sahibi gibi bende bu yollara başvurdum sonuç şu googlede backlink almanın eskisi kadar değeri olmadığını anladım özellikle alakasız sitelerden alınan backlink sitenizin bazı anahtar kelimelerinde sıralamalarda gerilemesine neden olur.

Eğer siteme faydası olsun diyorsanız sitenizle alakalı sitelere tanıtım yazısı verebilirsiniz. Googlede yükselmek istiyorsanız backlinki tanıtım yazısı artık en etkili yöntemdir.

Anlayacağınız parayla backlink çalışması yaptıracaksanız tanıtım yazısı çalışması ve türkçe sitelere yapılmasını istemelisiniz.

Sitenizin kimlere hitap ediyorsa o tarz sitelerden backlink almanız daha yararlı olacaktır.

Alakasız çöp sitelerden link almanız takdirde googlede düşüşler görecek paranızıda çöpe atmış olacaksınız en kötüsüde sitenize verdiğiniz bütün emekler boşa gitmiş olmasıdır.

Yapacağınız en etkili seo backlink yerine web sitenize düzenli ve kaliteli içerikler yazmaktır özgün içerikle beslenen site mutlaka googlede üst sıralara çıkar. En iyi seo her gün sabırla özgün içerik yazmaktır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar