Sigarayı bırakmak istiyorum? çözüm burda

Basit tamamen doğal bitkisel sigarayı bıraktırma ve isteğini azaltan kür tarifi sizlerle;
Sigarayı bırakmak istiyorum

İbrahim Saraçoğlu sigarayı bıraktıran kürün tarifini verdi. Sağlığınız sizin herşeyinizdir. İçmeden önce birkere daha düşünün.

Bir çok şey denedim fakat bir türlü sigarayı bırakamadım diyorsanız bu kürüde deneyin birşey kaybetmezsiniz.

Bu güne kadar edindiğim tecrübelerime dayanarak sigarayı bırakmak kişilere göre değişiklik göstermekte bazı kişiler kendiliğinden bırakır bazıları değişik yöntemleri dener. Aslında iradesine sahip olan kişiler rahatlıkla sigarayı bırakır.

İbrahim Saraçoğlu sigara isteğini anında yok eden bitkisel hazırlanan doğal kürün tarifini açıkladı. Sigarayı bırakmak isteyenler bu kürü mutlaka denemelidir.

Sigarayı bıraktıran sigara isteğini yok eden bitkisel kür tarifi

Gerekli malzemeler

5-6 baş karabaş otu ve 1 bardak klorsuz su karabaş otunu aktarlardan temin edebilirsiniz.

Hazırlanışı ise çok basit 1 bardak klorsuz suyu kaynatalım kaynatmış olduğumuz suyu bir bardak içine dökelim 5-6 adet karabaş otumuzu bardağın içine atalım karıştıralım beş dakika kadar demlenmesini bekleyelim.

Kullanışı ise her gün taze olarak bu kürü hazırlayacağız. Sigara isteğiniz geldiğinizde hazırlamış olduğumuz kürden bir yudum ağzınıza alınız 3-5 saniye bekletiniz sonra yutunuz. Her sigara isteğinizde bu şekil yapıp kısa zaman içinde sigaradan kurtulmak sizin elinizde.

Sigara bırakmanın bir çok yolunu denedim işe yaramaz diye düşünmemek gerekir herşeyi denersiniz bırakamazsınız bakmışsınız bu kürle sigaradan kurtulmuşsunuz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar