Alerjik astım için bitkisel çözüm

Alerjik astım, alerjik bronşit ve spastik bronşit için İbrahim Saraçoğlu'nun önerdiği doğal tedavi yöntemini sizlerle paylaşıyorum.
Alerjik astım için bitkisel
Tamamen doğal keçiboynuzu, bal ve suyla yapacağımız bu karışım astım hastalığına iyi geldiği için İbrahim Saraçoğlu tarifidir.

Bu karışımı nasıl yapacağınızı adım adım anlatacağız.

Alerjik astım için bitkisel karışım

Gerekli malzemeler;

4-5 adet keçiboynuzu,
1 çay kaşığı bal,
Son olarakta 1,5 bardak su,
Hazırlanışı ve kullanma şekli.

Öncelikle 1,5 bardak suyu kaynatacağız sonra kaynamakta olan suyu kısık ateşe alacağız içine keçiboynuzlarını kırıp içine ekleyeceğiz sonra 7-8 dakika kısık ateşte kaynatıp içine balı karıştıracağız.

Balı karıştırdıktan sonra ılımasını bekleyeceğiz. Alerjik astım hastalığı için hazırlamış olduğumuz bu karışımı 15 gün devam ederek tüketeceğiz.

Çocuklar için her gün bir çay bardağı, yetişkinler için ise her gün bir su bardağı tüketmesi yeterli olacaktır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar