YENİ YIL İÇİN ALINABİLECEK HEDİYELER

Yeni yıl yeni bir yılın başlangıcı hayatımıza yeni bir sayfa açmak gibidir. Birçok kişi içinde inanılmaz özel ve önemlidir. Küçüklüğümde yılbaşı için özel kartlar hazırlar ya da hazırlayamazsam mutlaka gidip satın alır sevdiklerime yılbaşı kartı yollardım. Hediye fuarlarını talan edip özel hediyeler alırdım. Belki birçok şey artık eskide kaldı. Fakat değişmeyen şey sanıyorum hediye almak adeti ve diliyorum bu adet hiç sonlanmaz.
YENİ YIL İÇİN ALINABİLECEK HEDİYELER
Aslına bakarsanız bu konuda seçenek çok burada önemli olan sizin sevdiğiniz kişiye nasıl bir hediye almak istediğinizden geçiyor. Hazır mı yoksa kendi ellerinizle yapacağınız bir hediye mi vermek istiyorsunuz. Buna karar verdikten sonra gerisi kolay.

Peki bu özel gün için alınabilecek hediyeler nelerdir?

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum bugün sizlere sevdiğiniz kişiye alabileceğiniz parfüm, kitap, çakmak ya da mücevher gibi bilindik hediyelerden bahsetmek istemiyorum. Bugün sevdikleriniz için biraz daha özel ve farklı hediyelere değinmek istiyorum.

Koşucu alarm saat: Pek çoğumuzun sürekli yetişmek zorunda olduğumuz iş veya okulumuz için çalar saat kurup uyuyoruz. Ve sabah bu saatleri kapatıp geç kalabiliyoruz. İşte sevdiğiniz kişinin de bu tarz bir durumu varsa ona bu saatlerden hediye edip onun bu sorununa çözüm bulmuş olabilirsiniz. Mini cep oltası: Sevdiğiniz kişi eğer balık tutmaktan hoşlanıyorsa bu tam onluk bir hediye diyebilirim. Kocaman bir olta takımına göre oldukça pratik olan bu olta takımını kolayca yanında taşıyabileceğinden dilediği zaman rahatlıkla balık tutabilir.

Kitap okuma gözlüğü: özellikle kitap okumayı seven sevdiklerinizin gece bile kimseyi rahatsız etmeden rahatlıkla kitap okumalarını sağlayacak muhteşem bir hediye.

Ev yapımı kokulu banyo tuzları: Düşünsenize kendi ellerinizle yapacağınız bu hediye karşınızdaki kişiye özel olacak. Sevdiğiniz kişinin beğendiği kokulardan yapacağınız bu kokulu tuzlar sayesinde ona sizin için ne kadar özel olduğunu anlatabilirsiniz. Üstelik tuzu koyacağınız kavanozun içine koyacağınız bu özel notlar sayesinde bu hediyeyi daha romantik halede getirebilirsiniz.

Yaşayan çiçek kolyeler: Sevdiğiniz kişiye hediye edeceğiniz ona özel sevdiği çiçeğin içinde olduğu farklı temalarda yapılan birçok seçenekle ona özel bir hediye vermiş olursunuz.

El örgüsü bere, atkı: Malum yılbaşı kar ve soğuk demektir. Bu durumda sevdiğiniz kişi veya kilere kendi ellerinizle yaptığınız bere veya atkı ya da ikisi birden de olabilir.

Onu hem sıcak tutacak hem de sizi düşündürtecektir.

Özel notlarla dolu kavanoz: Bu tür kavanozları dışardan da alabilirsiniz. Ama benim size tavsiyem bunu bizzat kendi ellerinizle hazırlamanızdır. Hem bu sayede size özel ve manevi anlamda daha yüksek bir hediye vermiş olursunuz.

Kısaca verebileceğiniz biraz daha farklı hediyelerden söz etmek istedim. Ama yazımızı bitirmeden şuna değinmek istiyorum. Bir hediyenin değeri ona verdiğiniz para ile ölçülmez ona verdiğiniz değer ile ölçülür.

Yorumlar

Popüler Yayınlar