Elma sirkeli su içmek zayıflatırmı?

Elma sirkeli su zayıflatırmı? sorusuna cevap vermek için bu yazımı hazırlamış bulunuyorum. Birçok yorumları okudum araştırdım sonuçları ve zayıflatan tarifi sizlere paylaşıyorum.
Elma sirkeli su içmek zayıflatırmı?
Bir çok kişinin merak ettiği elma sirkeli su zayıflatırmı sorusuna cevap aradığını internetteki sitelerdeki yorumlardan öğrenmiş bulunuyorum.

Fakat kullanan kişilerin bazıları yanlış kullanım sonucu zayıflayamadığını halen kilo problemi yaşadıklarını belirtmekteler. Elma sirkeli suyu öğlen ve akşam yemeklerden sonra içilmesi gerektiğini belirtmekteyim. Kahvaltıdan sonra içilmesi işe yaramamasına neden olmaktadır.

Kilo problemi genelde kadınların büyük sorunudur fakat erkeklerin de sorunu olduğu bilinmektedir ama erkekler kendilerini avutmak için göbek balkonsuz eve benzer gibi sözlerle teselli bulmaktalar.
Her neyse gelelim Elma sirkeli su içerek zayıflamaya bu karışım osmanlı döneminde misafirlere ikram edilirmiş nedeni ise akşam yemeklerinden sonra hazmı kolaylaştırması ve fazla yağları eritmesiymiş.

Bir çok kişi yorumlarda denediğini ve işe yaradığını belirtmekteler işe yaramasa zaten sitemde paylaşmazdım.

Elma sirkeli su içerek zayıflama tarifi

Malzemeleriz şunlardır;

4 yemek kaşığı elma sirkesi,

4 yemek kaşığı bal,

4 su bardağı su,

1 litrelik cam şişe.

Evet şimdi gelelim hazırlanışına ve uygulama şekline malzemeleri 1 litrelik şişenin içine koyuyoruz sonra  çalkalıyoruz iyice karışsın diye gördüğünüz gibi hazırlaması bu kadar basit. Hazırladığımız bu karışı sabah kahvaltısı hariç öğle ve akşam yemeklerinden sonra yarım su bardağı içiniz.

1 ay deneyiniz ve zamanla farkı göreceksiniz. Bu arada mide probleminiz varsa tavsiye etmem sorun olabilir. Yine de denemek istiyorsanız önce doktora gidip elma sirkesinin midenizi rahatsız edip etmeyeceğinden emin olduktan sonra kullanınız.

Yorumlar

Popüler Yayınlar