Çocuklarda Astım nasıl anlaşılır

Çocukların astım hastalığına yakalanma riski daha yüksek. Bazı kişiler umursamaz hastalık ilerledikten sonra yani doktora gitme tercihi en sona bırakılmaktadır.
Çocuklarda Astım
En ufak bir belirti dahi olsa doktora başvurulması gerekir astım erken yaşlarda tedavi edilmezse çocuğunuz ömür boyu bu hastalığı çekmek zorunda kalacaktır.

Aileler çocuklara dikkat etmeli onlar bizim geleceğimizdir sağlıklı bir nesil yetiştirmek bizim göreimizdir daha bilinçli bir toplum olmak için aman boşver, bir şey olmaz gibi düşüncelerden uzak durulmalıdır.

Bazen bireyler doktora gitmeden doğal yollara başvurur kesinlikle yanlıştır ilk önce doktora gidilip tedaviye başlanmalı doktor önerileri dikkate alınmalıdır.

Astım hastalığının belirtileri

Genellikle hırıltı, nefes darlığı, göğüste sıkışma hissi ve öksürmedir.

Çacuğunuzda bu belirtileri gördüğünüzde mutlaka doktora gitmelisiniz. Astıma yakalanan çocuklar için tedaviyi doktor önerileri üzerine yapmalasınız çocuğun bulunduğu ortamda sigara dumanı, toz gibi etkenler olmamalıdır çocuk bunlara maruz kalmamalı aileler daha dikkatli olmalı.

Doktorunuz neler yapmanız gerektiğini sizlere anlatacaktır doktorunuzdan ne yapmanız gerektiğini detaylı olarak anlatmasını isteyebilir, zaten doktorunuz sizi bilgilendirecektir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar