Balık kokusu nasıl gider

Canınız balık çekti yemek istiyorsunuz fakat balığı pişirirken kokusu yüzünden balık yemekten vazgeçiyorsunuz değilmi bende bazen oluyor.
Balık kokusu elden nasıl gider
Ben balığı çok sevdiğim için kokusu beni balık yemekten vazgeçiremiyor tabi eskisi gibi pekte koku olmuyor.

Balık kokusu eve sinmemesi için balığı balkonda temizleyip, balkonda pişiriyorum en etkili yöntem bu yoksa ne yaparsanız yapın kokuyu tamen yok edemezsiniz ancak sadece azaltırsınız.

Aşşagıda bazı önerilerde bulunduk bu öneriler işin uzmanları tarafından denenmiş yöntemlerdir dedimya benim evimin balkonu musait olduğu için balkonda yapıyorum balkonu musait olmayan kişilerde kokuyu en aza indirmek için bu yöntemleri uygulayabilirler.

Size tavsiyem balık yemekten vazgeçmeyin kokusu yüzünden yemeyen kişiler var uzmanlar haftada 2 kere balık yenmesi gerektiğini özelliklede çocuklara yedirilmesi geriktiğini söylemekteler.

Elinizdeki balık kokusu nasıl gider

Balık yedikten sonra elinizi iyice yıkayın sonra taze limonu elinize sıkın iyice ovalayın limon elinizdeki balık kokusunu giderecektir.

Balık kokusunu evden gidermek için bunları yapabilirsiniz.

Tavadaki kızgın yağın içerisine 4-5 dilim limon koyabilirsiniz.

Izgaradaki balıkların arasına defne yaprağı yerleştirebilirsiniz.
Kızartma yağının içine birkaç dal maydanoz atmanız etkili olacaktır.

Balık kızarttıktan sonra mutfakta bir tencere içine su koyun, suyun içerisinde biraz sirke veya limon suyunu kaynatın hazırladığınız karışım kokuyu azaltacaktır.

Bu işlemler saysesinde şiddetli balık kokusu hafifleyecek artık kokudan rahatsız olmayacaksınız.

Yorumlar

Popüler Yayınlar