Ankara'da kalleş terör saldırısı

Tarih 10 10 2015 Cumartesi yine acı bir haber. Ankarada miting yapmak için toplanan insanların içinde bomba patladı ister canlı bomba ister araç içinde veya paket her ne olursa olsun mitingi yapanlar da kim olursa olsun yapılan bu saldırı insanlık dışı alçakca yapılan masum insanlara yapılmış bir saldırıdır.
Şimdi soruyorum güvenlik neredeydi o bombalar nasıl patladı terörle mücadele polisleri kreş, okul ve medyaya baskın yapmaktan terörle mücadeleyi unutmuşlar artık yeter yeter insanlar ölmesin şehit haberleri gelmesin istiyoruz. Yine hüzünlü acılı bir güzel ülkemiz suriye ye döndürülmekmi isteniyor? Biz güçlü bir toplumuz bu hadiseler bizi bir birimize sokmaz sadece üzer acımızı içimize atar yolumuza devam ederiz.
Burdan siyasetcilere sesleniyorum artık işinizi yapın avrupa ülkeleri koalisyonla yönetiliyor siz neden bunu başaramıyorsunuz her zaman koalisyon daha iyidir çünkü kimse kendi başına iş yapamaz senci şucu buculukta ortadan kalkar. Artık yeter her gün acı haber almaktan yorulduk siyasetciler eğer ülkenizi gerçekten seviyorsanız ülkeye himet etmek istiyorsanız birlik olun. Ben hiç bir partiyi tutmuyorum açıkca söylüyorum çünkü hiç biri bizi düşünmüyor kendi çıkarları dışında. Ankarada ölenlere Allahtan rahmet yakınlarınada sabır diliyorum. Saygılar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar