Adsense kazancım nasıl artar

Adsense kazancını arttırmak için önerilere kulak verin TBM oranı nasıl artar tecrübelerime dayanarak hepsi bu konumuzda.
Adsense kazancım nasıl artar
Arkadaşlar adsense kazancını yüzde yüz gibi yüzde 400 gibi arttırma diye internette bir çok yazı okudum. Bu yazıları yazan siteleri inceledim gördümkü çoğu insanları yanıltmaktadır.

Hassas katagori ayarlarıyla bir kaç işlem yapıyoruz şu siteleri engelliyoruz yok bazı kanalları engelliyoruz diye insanları yanıltmakta mesela bir sitede kudum google reklamlarını engelleyin diyor bakıyorum o sitede google reklamları çıkıyor ya yazıyı kendi hazırlamamış yada milleti kandırıyor.

Her neyse size adsense reklamlarından tbm nasıl artar kazancınız nasıl artar kısaca önemli önerilerim olacak. Herkez fazla para kazanmak ister bunun yoluda sabretmekten geçiyor eğer tek bir konu üzerine sitenizde içerik barındırıyorsanız o zaman konunuzla alakalı kanal hariç diğer reklamları engelleye bilirsiniz ama bu size fazla kazanç sağlamaz nedenmi adsense reklamları rekabete göre fazla kazandırır diğer katagorileri engellerseniz rekabet olmadığı için tıklama başına az kazanırsınız. Size önerim adsense panelinizdeki hiç bir şeyi karıştırmayın zaten reklamlar zamanla sitenizle alakalı çıkacak. 1 ay belki kazanamazsınız ama 1 ay sonra kazanmaya başlayacaksınız.

 Bakıyorum başka sitelerde adsense çöp siteler veya web sitemde adsense alakasız reklamlar çıkıyor diye yorumlar ve yazılar bırakıldığını gördüm şöyle söyleyim alakasız dediğiniz reklamlar zamanla kaybolur yerlerine alakalı reklamlar gelir.

Nasıl google botları sitenizi tarar aynen adsense botlarıda sitenizi taradıkca taşlar yerine oturur. Hiç bir şeyi karıştırmayın sadece sabırla özgün içerik ekleyin ve bekleyin zaman herşeyin ilacıdır çünkü ben bunları yaşadım çok şey denedim olmadı herkeze inanmayı bırakın doğru olanı yapın saygılar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar