Usb bağlantılı kablosuz klavye sorunu çözümü

Teknolojinin artmasıyla bilgisayar bileşenlerinde de kullanımı kolaylaştıran bir çok şey icad edildi bunlardan birtaneside usb bağlantılı kablosuz klavye ve mause.
Usb bağlantılı kablosuz klavye sorunu
Bilgisayar kullanıcıları bazen sorunlar karşısında ne yapacağını bilmez çözümü google den arar bu gayet normaldir bende bilmediğim şeyleri araştırırım.

Geçenlerde bilgisayarın sesini açım dedim klavyenin ses açma kapama tuşlarına bastığımda farklı şeyler çıktı klavyenin ses açma tuşu çalışmıyordu araştırdım googlede çözümü bir türlü bulamadım biraz uğraşınca sorunu ben çözdüm ve aklıma benim gibi bu sorunla karşılaşan arkadaşlar olacağına inandığım için sorunun çözümünü payaşmak istedim.

Çünkü googlede herkez bir şeyler yazmış fakat hiç biri çözüm olmadı. Usb bağlantılı kablosuz klavyenin tuşları çalışmıyor, klavyenin tuşlarına basınca farklı şeyler çıkıyor yani anormal çalışoyot buyrun çözümü çok basit klavyenizin pillerini sökün usb bağlantısın yerini değiştirin ve pilleri tekrar takın sorun düzelecektir olay bu kadar basit.

Yorumlar

Popüler Yayınlar