Göbeğinizdeki şişlik göbek fıtığı olabilir!

Göbekte şişlik neden olur ve neyin habercisidir?. Benimde başıma gelen bu olayı yaşayan biri olarak anlatmak istedim çünkü bizzat ben yaşadım.
Göbek fıtığı
Göbek fıtığı adından da belli olduğu için göbek çukurunda veya göbek çukuruna yakın yerlerde ortaya çıkan tek tedavisi ameliyat olan ilk başlarda ciddi olmasada ilerleyen dönemlerde ciddi tehlikeler ortaya çıkaran hastalıktır.

Banyo yaparken devamlı göbeğimi temilediğim için önceki gün normal olan göbeğim bir gün sonra göbeğimde şişlik olduğunu fark ettim tabi hemen araştırdım vakit kaybetmeden randevu aldım muayene oldum.

Doktorum ultrason dan bakınca çok küçük fıtık başlangıcı var dedi şuan ameliyatlık bir durum yok 6 ay sonra tekrar bakalım dedi yani anlayacağınız erken teşhis sonucu hem kafamdaki soru işaretleri bitti kafamda rahatlamış oldu ameliyat için fıtığın biraz daha büyümesini bekliyecez.

Bu yazıyı neden yazdığımı söyleyim benim gibi göbek çukurunda şişlik farkeden kişilerin ilk yapacağı ne olduğunu anlamak için benim gibi internette aramaktır bende başımdan geçtiği için sizlere yol göstermek için hazırladım.

Baktınız göbekte şişlik fark ettiniz telaşlanmayın genel cerrahi bölümüne randevu alın doktorunuz size herşeyi anlatacaktır kesinlikle doktora gidin sakın ihmal etmeyin. Göbek fıtığının herahangi bir ilaç tedavisi yok tek tedavi ameliyat doktora sordum ameliyatı basitmiş küçük birşeymiş.

Göbek fıtığı neden olur genelde ağır kaldırmaktan, hapşırmak gibi bir çok nedeni vardır yani göbeği zorlamaktan ortaya çıkıyor bu yüzden çok dikkatli olmalısınız. Aklınıza takılanları yorum bölümüne yazarsanız bildiklerimi yazarım saygılar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar