Elektrik faturanız kabarıkmı geliyor?

Elektrik faturası nasıl azaltılır sırrı burda; Elektrik faturası nasıl düşer? Elektrik faturası neden yüksek geliyor?
Elektrik faturası
Bu sorular kafamıza yer edinmiş yüksek gelen faturalardan şikayet ederiz aslında biraz biz kullanıcılarda da hata aramak gerekir çünkü bilinçsiz kullabımda enerji harcaması daha çok olduğunda faturalara yansıyor tabiki bu durumda cebimizi yakıyor.

Arkadaşlar bu konumuzda önereceğim hususları bizzat ben denedim elektrik faturamda yüzden 20 ile yüzde 30 azalma sağladım örneğin yetmiş tl gelen faturam 50- 55 e düştü belki sizlere basit gelebilir ama inanın çok etkili denediğinizde farkı göreceksiniz.

Elektrik faturanızın yüksek gelmesinin nedeni bunlar olabilir? Elektrik faturası yüksek geliyorsa bunlara dikkat edininiz!.

Çamaşır, bulaşık makinesini gece 10 dan sonra çalıştırınız.

Televizyon kapalı halde beklerken fişini çekiniz.

Bilgisayar kullananlar kesinlikle işi bitince bilgisayarın fişini çekiniz.

Elektrikle çalışan su ısıtıcılarını kullanmayınız.

Tasarruf ampullerini kullanınız.

Elektirikle çalışan eşyalarınızın fişini takılı bırakmayınız buzdolabı ğibi eşyalar hariç tabiki. Örneğin televizyon kapalı fakat fişi takılı ışığı yanıyor bu ışık küçük görünsede yaktığı elektrik enerjisi sizin faturanıza yansıyor. Bu önerilere dikkat ederseniz yüksek gelen faturanız düşük gelmeye başlayacaktır. Ben denedim etkisini gördüm silerde boş yere paranızı çöpe atmamış olursunuz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar