Mozilla Firefox virüslerinden kurtulma kesin çözüm

Mozilla kullananların canını sıkan taraycı virüsleri benimde canımı bir hayli sıkmıştı format atmak istemediğim için mozillayı bir kaçkez kaldırdım tekrar kurdum bu virüslerden kurtulamadım.

Resmi büyütmek için resme tıklayınız

Araştırmalarıma devam ettim bazı proğramları indirdim fakat bunlarda işe yaramadı sonunda bu sorunun kesin çözümünü buldum ve benim gibi tarayıcı virüslerinden sıkılan kişilerinde kurtulmasını istiyorum çünkü bu virüsler pc yi çok yavaşlatıyor istemeden sayfalar açılıyor reklamlar çıkıyor.

Yapacağınız işlemleri adım adım paylaşıyorum birde resimden de yapmanız gerekenleri görebilirsiniz.

Tarayıcı virüslerinden kesin kurtulmanın kesin çözümü

Mozilla firefox ayarlarını sıfırlayacağız bunu nasıl yapacaz anlatıyorum mozillayı açın üstte yardım yazan yere tıklayın açılan menüde sorun giderme bilgilerine girin burda tarayıcıyı yenile var tıklıyoruz ve uyarı gelecek yenile diyeceksiniz işlem 1 kaç saniye kadar sürüp artık sizde bu kötü unsurlardan kurtulmuş olacaksınız.

Yorumlar

Popüler Yayınlar