Kredi kartınızdan bilginiz dışında alışverişmi yapıldı?

Kredi kartı kullananların dikkatli olacağı husus kart bilgilerinin kimseyle paylaşılmamasıdır kredi kartınızdan sizden habersiz alış veriş yapılmışsa izleyeceğiniz yolu sizlere anlatacağım. Arkadaşlar sizleri bilgilendirmeye devam ediyorum telefonuma mesaj geldi şu şekilde kartınızdan 188 tl alış veriş yapılmıştır size ait değilse müşteri hizmetlerini arayınız diye tabi önce şaşırdım sonra aradım müşteri hizmetlerini kartı iptal ettirdim bana yapmam gerekeni söylediler bankanın genel müdürlüğüne itiraz dilekcesi faxladım bu dilekceye kartdan yapılan alış verişin tarihini ve tutarını yazdım bu alış veriş tutarlarının bana ait olmadağını yani bilgim dışında yapıldığını belirttim ve harçamaların iptalini istedim 1 ay sonra harcamalar kredi kartı extresinde gözüküyordu ama para ödemeye yansımamıştı yani iptal olmuştu.
Kredi kartımdan bilgim dışında harcama yapılmış ne yapmalıyım itiraz dilekcesi örneği;
Adınız ve soyadınız
Telefon numaranız size ulaşmaları için
Açıklamanız örneğin şu tarihte xxx numaralı kartımdan şu tutar çekilmiştir
Açıklamanın altına mutlaka adınız soyadınız ve imzanız olmalı
Yapmanız gereken bunlar burda açıklamanız çok önemli sağdece doğruları yazın banka sizin ne yaptığınızı takip ediyor yalan yanlış yazarsanız birşey elde edemezsiniz. İmza kesinlikle önemli itiraz dilekcenizde adınızın altında mutlaka olmalı. Arkadaşalar zaten müşteri hizmetlerini aradığınızda onlar size yapmanız gerekenleri söylecektir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar