Göz Kapaklarım, Alnım, Şakağım ve Kaşlarımın Üzeri Ağrıyor Tedavisi

Göz yorulması nedenleri ve tedavisi yaşanmış olay size yol göstercektir.

Bu rahatsızlığın tek sorunu uykusuz kalmak düzensiz uyumaktır. Başım dan geçen sağlık problemini insanlara faydam dokunsun diye paylaşmak istedim.
Göz Kapaklarım, Alnım, Şakağım ve Kaşlarımın
Gözlerin de böyle benim gibi sorun yaşayan kişiler varsa amacım onlara yol göstermektir.

Ben interneti aktif kullanıyorum böyle sorunların nedenlerini ilk önce internette arıyorum fakat bu sorunun nedenini bulamadım bende yazma gereği duydum.

Göz kapaklarım, şakağım, alnım ve kaşlarımın üzeri ağrıyordu gözlerimi zor açıyordum göz kapaklarım kapanıp açılıyordu 1 ay a kadar bekledim belki geçer diye fakat daha da ağrımaya başladı gözlerim çok yoruluyor du.

Göz doktoruna gitmeye karar verdim randevu aldım randevunun günü geldiği zaman doktora gittim muayene oldum gözlerim yorulmuş nedeni ise düzensiz uyumak bilgisayar başında fazla vakit geçirmektir.

Tedavi için tears naturale free diye göz damlası yazdı birde en küçük numaralı birde gözlük yazdı damlaları sabah,öğle ve akşam gözlere 2 şer damla şeklinde kullandım ve gözlüğü kullanmaya başladım şuan çok rahatım size tavsiyem akşamları düzenli uyuyun ve öğle saatinde 1 saat veya yarım saat, 20 dakka ne kadar vaktiniz varsa gözlerinizi dinlendirin.

Ben bu şekilde rahatladım kesinlikle göz doktoruna gidin muayene olun geçer diye beklemeyiniz.

Önemli olan düzenli uyku alışkanlığı sağlanmasıdır eğer düzensiz uyuyorsanız geç saatlere kadar uyumuyorsanız kesinlikle ağrılar devam eder uykunuzu düzene soktuğunuzda göreceksiniz zamanla herşeyin normala döndüğünü. İyileştikten sonra sitemize tekrar gelip yorum yazmayı unutmayınız.

Yorumlar

  1. Gecmis olsun agri bulanti yapiyomuydu size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağrı vardı ama şuan geçti düzensiz uyumak ve bilgisayar başında çok zaman geçirmek son olarakta otomobil kullanırken ucuz gözlüklerden kullanmaktan oldu bunları bırakınca geçti şükür.

      Sil
  2. Araba yolculuğuna çıktım 12 saattir arabadayım uyuyamıyorum,kaşlarımın orası solluyor böyle çok fena şu an arabayı kenara çektik. Uyumaya çalışıyorum uyuyamıyorum. Arabada rahat edemedim. Ne yapmalıyım ya anlatamam size kaşımın orası fena ağrıyor.uyuyamıyorum angeles içsem faydası olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşların ağrıması bende uykusuzluktan ve kalitesiz günşe gözlüğü kullanmaktandı güneş gözlüğünü kullanmayı bıraktım ve düzenli uyumaya başladıktan sonra zamanla düzeldi.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar