Adsense hassas kategorileri yanlış kullanmayın!

Arkadaşlar Adsense hassas kategoriler ve adsense çöp siteler hakkında son zamanlarda yaptığım araştırmalar sonucunda gerek web sitelerinde gerek forum sitelerinde dolaşan çöp siteler hakkında kazandığım bilgileri sizlerle paylaşmak istedim. Neden paylaşmak istedim internetteki bilgilerin bilincsizce bilgi verilmesi kendini webmaster sanan bazı arkadaşlar insanlara yanlış bilgiler vermektedir. Adsense hassas kategorileri engellemeyin ben bazı kateforileri engelledim fakat gelirim daha çok düştü yapmanız gereken chrome adsense eklentisini indirip sitenizde görmek istemediğiniz reklamları tek tek engellemektir. Reklam verenler reklamlarını kategori verirken tek kategori belirtmediği için engellediğiniz kategori belkide fazla kazanacağınız reklamı gösterecektir. Ben denedin yanlış yaptım sizlerde yanlış yapmayın googlede işler uzun sürmektedir yaptığınız ufak değişikler de olsa tekrar eski haline gelmeai için zaman alacaktır. Kesinlikle internetten bulduğunuz çöp siteler diye paylaşılan reklam verenlerin adreslerini engellemeyiniz dedimya yapacağınız tek şey sitenize uyuşmayan reklamları tek tek chrome eklentisiyle engellemektir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar