Youtube den video nasıl indirilir

Youtube den programsız video, film, şarkı indirme, video dönüştürücü, video indirme sitesi buyrun.

Youtube den izlediğiniz videoları MP3, M4A, AAC, Video, MP4, 3GP, AVI, MOV formatında nasıl indireceğinizi anlatacağım.
Bir çok video indirme proğramı ve sitesi youtube de işe yaramıyor fakat bu site 10 numara.
Özellikle 1 saatlik 1 bucuk saatlik videolar benim ilgimi çekiyor beğendiğim videoyu mp3 olarak indirip flash belleğe  atıyorum kesintisiz olarak müzik keyfi yaşıyorum.
İş yerinde evde bu şekilde dinlemekteyim bildiğiniz gibi şimdiki radyolardan hayır yok radyoyu açıyorum 10 dakka reklam belki daha fazla bu reklamlardan bıktığım için bu şekilde çözüm buldum sizlerede paylaşıyorum sizde faydalanın.

Proğramsız youtube videolarını nasıl indirilir

İzlediğiniz videoları formatlarını değiştirerek kolayca indireceksiniz.
Herhangi proğram kullanmanıza gerekyok aşşağıdaki verdiğim siteye girip youtube de izlediğiniz video nun url sini yani site adresi yazdığınız yerdeki bağlantıyı kopyalayıp verdiğim sitedeki media linki yazan yere yapıştırınız ve devam a tıklayınız.
Aşşağıda formatlar var ister mp3 ister video istediğiniz formatı seçin başla ya basın bekleyin.
Son olarak Download a tıklayın indirme işlemi başlayacaktır. 
Bu adresi kopyalayıp taraycınıza yapıştırın: http://www.clipconverter.cc/tr/

Yorumlar

Popüler Yayınlar