Google Play Store Geri Yükleme

Sildiğiniz veya devre dışı bıraktığınız Google Play geri yükleme nasıl yapılır çözümü burda.
Google Play Store ne işe yarıyor proğram ve oyun gibi şeyleri indirmek için android işletim sistemli akıllı telefonlarda bulunan özelliklerden en önemlisi diyebiliriz. Ben çocukların telefonu eline alıp rastgele oyun yüklemelerinden sıkılmıştım.

Google Play Store yi telefondan silmiştim birgün işime yaradı fakat sildiğim için hiç bir şey indiremiyordum.

Geri yüklemek için internette araştırdım sonuç bulamadım biraz daha araştırınca buldum eğer sizinde başınıza bu olay geldiyse çözümünü sizlere anlatmak istedim.

Forum sitelerinde Google Play Store yi kaldırıpta geri yükleyemeyen geri nasıl yüklenir diye bir çok kişinin yorumlarını okudum mağdur olan kişilere yardımcı olmak için bu yazımı hazırladım.
Şimdi başlayalım Google Play Store geri nasıl yüklenir yani etkinleştirilir

İlk olarak telefonunuzdan ayarlara giriniz ardından uygulamaları bulun ve girin burda indirilen, çalışan, hepsi, tümü veya devre dışı diye seçenekler bulunmakta bu seçenekler telefonun marka ve modeline göre değişebilir.

Tümü veya devre dışı seçeneğine girin burda Google Play Store yi bulun etkinleştirin işlem bukadar çok basit ama bilmeyen için tabiki zor artık öğrenmiş oldunuz

Yorumlar

Popüler Yayınlar