Point Blank Hilesi Wall Hack İndir

Point blank oyunun da kullana bileceğiniz güzel bir hileyle karşınızdayız. Tüm vücut hilesi nasıl yapılır yazılı ve videolu anlatımla sizlere açıklanmıştır hilenin sahibi bendeğilim hile hoşuma gittiği için bende paylaşmak istedim ve sizlere faydalı olsun diye de paylaşıyorum indirme linki aşşağıda bulunmaktadır linkten indirip kura bilirsiniz virüs taramasını da yapabilirsiniz. Point blank vücut gösterme, point blank vücut gösrme hilesi sizlerle.

Point Blank Tüm Vücut Wall Hack Hilesi İndir 2016

İlk adım D3D9.dll walhackı point blank klosorümüzün içine atıyoruz ikinci adım karakterler adlı klasörün içindekileri pack klasörüne atıyoruz üçüncü adım oyuna otomatik inject olur menü tuşu ınsert dir. Kısa yoll
INSERT: MENÜ DEMEK
F2: KAPAT DEMEK
Videolu Anlatım



Virüs Tarama Tıkla
İndirme linki
Point Blank Wall Hack İndir-Download
Rar dosyasının şifresi: www.siberyazilar.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar