Minecraft 1.7.2 Huzuni Hack indir-Download

Huzuni hilesini kullanan arkadaşlar yorum eklemeyi unutmayınızolumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyorum bizi bilgilendirirseniz sizlere daha iyi hizmet verebiliriz.

Bu hile sayesinde rakiplerinizden her zaman 1 adım önde olacak rakip tanımayacaksınız evet huzuni hack hilesi nasıl kurulur aşşağıda bilgi verilmiştir.

Huzuni hilesi indir, Minecraft Hileleri 2016, Minecraft 1.7.2 ve 1.7.9  Huzuni Hack indir-Download

Arkadaşlar sizlere minecraft huzuni hack nasıl kurulur videolu anlatım ve yazılı anlatımla huzuni hack nasıl yapılır öğreteceğiz. Minecraft huzini hackı indirme linki aşşağıda bulunmaktadır hackı indirin ve yazılı şekilde anlatımını adım adım uygulayın ve oyunun tadını çıkarın.

Minecraft 1.7.2 Huzuni Nasıl Kurulumu yazılı ve videolu anlatım

İlk olarak huzuni dosyasını masaüstüne çıkarın ve daha sonra minecraft dosyasına girin burdan versionsa ya giriyoruz ve 1.7.2 gibi sürümler olacak bunların arasına atın.

Bu işlemden sonra oyuna giriyoruz edit profile den huzuniyi seçiyoruz oyuna giriyoruz hilemiz aktif oluyor.
Videolu Anlatım Mutlaka İzleyiniz

İndirme linki buyrun burdan indirin
Mediafire: Minecraft 1.7.2 Huzuni Hack Burdan indir
http://www.mediafire.com/download/p7g0yt640h2xist/huzuni.zip

Alternatif link 1 yeni eklendi.
Mediafire Huzuni hack indir
http://www.mediafire.com/download/aisdxso43h9hxji/huzuni.zip

Alternatif link 2 yeni eklendi.
Mediafire Huzuni hack indir
http://www.mediafire.com/download/m8bimtwy5i8ol7z/CANONGAMES.COM+Minecraft+1.7.2.rar

Arkadaşlar üstteki linkte sorun yaşarsanız 1 mayıs 2016 tarihinde yani yeni eklenen alternatif linkleri deneye bilirsiniz videolu anlatımı izlemeden linkleri indirmeyiniz videoyu izleyerek huzuni hilesi nasıl yapılır öğreneceksiniz.

İndirme linklerinde problem olursa lütfen yorum olarak bize bildiriniz bizde bu sorunları ortadan kaldıralım iyi oyunlar dilerim.

Yorumlar

  1. Ama kasıo update yapmayınca abi

    YanıtlaSil
  2. abi nie kastırıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim şuan en iyisi bu daha iyisi çıkana kadar idare edelim lütfen.

      Sil
  3. abi bende niye google resimli dosya iniyor

    YanıtlaSil
  4. dosyayı açıyorum arşiv biçimi hasarlı diyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunla ilk siz karşılaşmışsınız linkleri kontrol edeceğim.

      Sil
    2. Kardeşim biraz önce yeni linkler ekledim videolu anlatımı yeniledim mutlaka önce videolu anlatımı dinleyiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar