Android Candy Crush Saga Facebook Bağlantı Sorunu Çözümü

Candy crush saga oyunu facebook a bağlanmıyor çözümü burda

Facebook candy crush saga oyununu oynamayan çok az kişi vardır.Android işletim sistemli akıllı telefonlar bazen candy crush saga oyunun proğramından facebook a bağlanma hatası veriyor.

Krallığa bağlanamadı daha sonra tekrar deneyin gibi uyarı veriyor. Android facebook bağlantı sorunu geçenlerde başıma geldi bende yaşadığım bu tür sorunları çözdükten sonra insanlara faydalı olsun diye sitemde paylaşıyorum.

Forum sitelerinde ve bazı blog sitelerde araştırdım bu sorunun neden kaynaklandığını bulmak için fakat sitelerde cevabını bulamadım.Telefondan candy crush proğramını sildim tekrar yükledim olmadı facebook un proğramını sildim tekrar yükledim onuda sildim eski sürüm yükledim o da olmadı başka internet bağlantısıyla bağlandım bu da sorunu çözmedi.

Peki candy crush saga facebook a bağlantı sorununu nasıl çözdüm.Yapmanız gereken tek şey beklemek bir gün bekledim sorun kendiliğinden çözüldü kulakdan duyma laflara bakmayın bu sorunla karşılaşırsanız eğer bir müddet bekleyin sorun kendiliğinden çözülecek göreceksiniz.

Ek olarakta başka wifilerden bağlanıp oyuna girin Facebook a bağlanmayı deneyin bunu yeni öğrendim.

Arkadaşlar herşeyi yaptınız olmadı o zaman anlayınki sorun facebook sunucularından kaynaklanmakta yapacağınız şey facebook sunucularının düzeltilmesini beklemektir.

Yorumlar

  1. Facebook'a Wifi ile bağlanıyor hücresel Internet ile bağlanmıyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim. Bunun beklemekle çözülmesi mümkün değil.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar