Çalışan Pet Rescue Saga Sınırsız Güçlendirici Hilesi

Artık hayvanları kolayca kurtarıp en yüksek puanla bölümleri geçeceksiniz. Pet rescue saga oyununda güçlendirici olmassa olmazlardandır. Oyunu oynarken bazı bölümlerde çok ihtiyac duyulduğundan bende sizin için facebook oyunlarının en çok oynan oyunlarından pet rescue saga için kullanacağınız sonsuz güçlendirici hilesiyle karşınızdayım.

Güçlendirici hilesi nasıl yapılır sizlere hem yazılı hemde videolu anlatımla öğreteceğim.99 Güçlendirici hilesini ben denedim ve 100% çalışıyor.Peki bu sınırsız ve ya sonzuzhile nasıl yapılır.Yazılı bir şekilde adım adım anlatıyorum video da çektim videoyuda izlerseniz daha iyi anlarsınız.

Mozilla firefox taraycınızdan facebook pet rescue saga oyununu açın ve kaldığınız bölüme girin.Alttaki hile proğramını indirin ve kurun yanlız virüs proğramı varsa kapatın hile proğramının kurulmasını engelleye bilir.

Şimdi proğramı kurduktan sonra hile nasıl yapılıyor geçelim flaş player process seçeneğinden plugin-container.exe i seçin ve attach deyin hemen altında ınput PID seçeneği var burayada currently attached to PID de yazan numarayı yazacağız ve Enable ye tıklayacağız.Şimdi oyuna dönelim bir kaç hamle yapalım 5 veya 10 saniye sonra bütün güçlendiricileriniz 99 olacak bu kadar.

Hileleri arkadaşlarınızlada paylaşalım sitemizi takip etmeye devam edin.Sınırsız hamle hilesinide paylaştım ikisini bir arada da
yapabilirsiniz.
Resimde görüldüğü gibi bütün güçlendiriciler 99.

Resmi büyütmek için resme tıklayınız
Burdan Pet Rescue Saga Sınırsız Güçlendirici Hile Programıni indirin:

Pet rescue trainer İndir

http://www.mediafire.com/download/31oobpt4f7cz8z3/pet+rescue+saga+hack+32+ve+64+bit+-+www.mmoskop.com.rar

İstediğiniz focebook oyun hilesi varsa yorum kısmına yazabilirsiniz elimden geldiği kadar yardımcı olabilirim.

Pet Rescue Saga Sınırsız Güçlendirici Hilesi Videolu Anlatım


Yorumlar

Popüler Yayınlar