Çalışan Farm Heroes Saga Sınırsız Hamle Hilesi

Arkadaşlar facebook da oynan popiler oyunlardan birtaneside farm heroes saga oyunudur.Bu oyunda kullanacağınız süper hileyi nasıl yapacağınızı sizlere hem yazılı hemde videolu anlatımla öğreteceğim.

Artık rakiplerinize fark atma zamanı gelmiştir.Sınırsız hamle hilesini ben denedim videosunuda yaptım yüzde yüz çalışan hamlenizi 99 yapan bir hile 999 da yapa bilirsiniz.Tam oyunu kazanacaksınız 1 hamle olsa bile alacaksınız ama hamleniz bitmiş insan sinir oluyor tabiki.

Artık hamle derdiniz kalmayacak bu farm heroes saga hamle hilesi sayesinde.Nasıl yapılacağını yazılı şekilde anlatacağım videoyuda izlemenizi tavsiye ediyorum çok kolay yapacağınızdan eminim.Yorum yazmayı unutmayın yorumlarınızı bekliyorum.

Sonsuz yani sınırsız hamle hilesi nasıl yapılır

Öncelikle gerekli proğram olan cheat engine yi indirip kuracak sınız varsa gerek yok.İnternet taraycınızda mozilla firefox olması lağzım mozillayla oyunu açın ve kaldığınız bölüme girin cheat engine yi çalıştırın.

Cheat engine açıldıktan sonra sol üst köşede ufak bilgisayar resmi var buraya tıklayın ve açılan pencerede  procest list e tıklayın ve burdan puling-container exe olacak tıklayın open deyin.Şimdi yapmanız gereken value bölümüne oyundaki hamle sayınızı yazın atıyorum 15 hamleniz yazın value bölümüne sonra first scan deyin ve tekrar oyuna dönün 15 hamlenizi 14 e düşürün tekrar cheat engineye dönün ve next scan deyin solda cıkan rakamlara iki kere tıklayarak aşşağıya alın en fazla 5-6-7 tane çıkması lağzım aşşağıya aldığınız rakamların 14 yazan yerine 2 kere tıklayın hepsini 99 olarak değiştirin.

Değiştirdikten sonra tekrar oyuna dönün bir hamle yapın ve hamlenize bakın 99 olmuş.İşlem bukadar basit videoyuda izleyince çok rahat yapacaksınız.Farm heroes saga sınırsız hamle hilesi nasıl yapılır adım adım anlattım arkadaşlar.Bizi takip etmeye devam edin güncel hileler için burda kalın saygılar.İyi eğlenceler.

Gerekli Taraycı: Mozilla Firefox Olmalıdır Oyunu Bu Taraycıyla Açın.
Cheat Engine Güncel Sürüm:Burdan İndirin

Farm Heroes Saga Sınırsız Hamle Hilesi Videolu Anlatım

Yorumlar

Popüler Yayınlar