Çalışan Diamond Digger Saga Sınırsız Hamle Hilesi

Güncel Diamond Digger Saga Sonsuz Hamle ve Puan Hilesi Nasıl Yapılır

Facebook oyunlarından diamond digger saga oyunu için kullana bileceğiniz süper hileyle karışınızdayım.Sınırsız hamle ve skor hilesi sizi rakiplerinizden 99 adım ileriye taşıyacak oyunda hamleniz hiç bitmeyecek.Kendim denedim videosunuda çektim sizlerle paylaşıyorum.Diamond digger saga sonsuz,sınırsız hamle hilesinin nasıl yapıldığını yazılı olarakta anlatacağım.Hem yazılı hemde videolu bir şekilde sizlerin anlayabileciğiniz şekilde herşey hazır.diamond digger saga oyunundan dahada çok keyif alacağınızdan şimdiden eminim yorum yazmayıda unutmayın.
Tarih 27 09 2014

Facebook Diamond digger saga sınırsız hamle hilesi nasıl yapılır anlatıyorum.

Öncelikle cheat engine proğramı olması lağzım yoksa aşşağıdaki linkden rahatca son sürümünü indirebilirsiniz.
İnternet taraycınız mozilla firefox olması lağzım mozilladan oyunu açıyoruz ve hangi bölümde kaldıysanız bölümü açıyoruz.Örnek verecem hamleniz 15 ise cheat engine proğramını açın ve sol üst köşede bilgisayar işareti var oraya tıklayın liste açılacak burda process list var tıklayalım buraya puling container exe yi seçin open yapın daha sonra value bölümüne hamle sayınız 15 olarak yazın ve first scan a tıklayın ve oyuna dönün birkere hamle yapın 15 den 14 e düşürün hamle sayınız ve tekrar cheat engine proğramına geçin ve value
bölümüne 14 yazın ve next scan tıklayın solda sayılar çıkacak3-4-5 den fazla olursa tekrar dan deneyin 3-4-5 adet çıkınca 14 yazan yere 2 kere tıklayın hepsine 99 yapın ve hamleniz 99 olacak bu kadar basit umarım anlatabilmişimdir videonun yardımıyla daha kolay yapacaksınız.Hadi iyi oyunlar istediğiniz oyun hilesi olursada yoruma yazın eklerim.
Bizi takip etmeye devam ediniz haberexspresi benim eski sub domainim. Güncel facebook oyun hilelerini yoğun istek üzerine eklemeye devam etmekteyim keyifli oyunlar dilerim.
Burdan Diamond Digger Saga Oyununa Girebilirsiniz
OYNA
 https://www.facebook.com/dialog/oauth?client_id=295355350568045&redirect_uri=http%3A%2F%2Fapps.facebook.com%2Fdiamonddiggersaga%3Ffb_source%3Dbookmark%26ref%3Dbookmarks%26count%3D0%26fb_locale%3Dtr_TR%26fb_bmpos%3D5_0%26_retry%3D1&response_type=token&scope=email%2Cpublish_actions


Gerekli Program Bu Linkden Cheat Engine Proğramını İndirebilirsiniz : TIKLA

Diamond Digger Saga Sınırsız Hamle Hilesi Videolu Anlatım

Yorumlar

Popüler Yayınlar