Pet Rescue Saga Sınırsız Hile Proğramı İndir

Pet Rescue Saga oyununda kullanacağınız sınırsız yani sonsuz hile proğramını sizlere paylaşıyorum.
Pet rescue saga hileleri ve facebook oyun hileleri için bizi takip etmeye devam edin.

Hileyi nasıl yapacağınız bu yazılı anlatımda adım adım anlatılmıştır şimdi adım adım hileyi yapmaya geçelim.

1-Taraycınızdan oyunu açalım taraycı fark etmez.

2-Oyunu açtığınızda oynadığınız bölümü açmayın.

3-Daha sonra traineri açın ve tarayıcınızı seçin taraycınızı seçtikden sonra devam et butonuna basın

4-99 Hamle aktif et tuşuna basarak pet rescue saga hamle hilesi aktif ediyoruz.

5-Program yanıt verdikden sonra Sonsuz puan aktif et yazan yere basarak puan hilesini aktif ediyoruz.

6-Güçlendirici hilesini oyun içinde aktif edeceksiniz. Sizlerdede bendeki gibi  hileler aktif olmazsa tümünü oyun içinde yeniden aktif edin.

Hilenin eklenme tarihi 27 Temmuz 2014 Cumartesi
 
Not:
Arkadaşlar bir sorun olursa,hile çalışmazsa veya çalışırsa da yorum yazarak bizi bilgilendiriniz sizlerin isteklerine göre sitemizdeki hileleri güncelliyoruz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar