Gusül (Boy) Abdesti Nasıl Alınır Yazılı ve Videolu Anlatım

Boy abdesti neden alınır cinsel ilişkiye girdikden sonra veya rüyada rüyalandırsak boy abdesti almak zorundayız.Bir insanın cenabet gezmesi halinde yer ve gök titrermiş yani böyle durumlarda vakit geçirmeden hemen gusül abdesti almalıyız bunlar çok önemli dir.Ben de boy abdestinin önemini bildiğim için bu yazımı hazırladım sizlere faydam dokunsun diye.Şimdi gusül yani boy abdestti nasıl alınır sizlere bu yazımda anlatacağım yazılı ve videolu anlatımla gusül abdestini öğreneceğiz.
Adım adım gusül abdesti nasıl alınır:
1-Niyetle başlıyoruz niyet ettim allah rızası için (boy) gusül abdesti almaya denir.
2-Ellerimizi iyice yıkayacağız.
3-Ağzımıza her seferde 3 kere su vereceğiz normal abdestten farklı şekilde ağzımıza bolsu vereceğiz sağ avcumuzla.Boğazımıza kadar gargara yapacağız.
4-Burnumuza sağ avcumuzla 3 kere su vereceğiz suyu genzimizi yakacak kadar cekeceğiz.
5-Önce başımıza sonra sağ omuzumuza ve sol omzumuza su dökerek iğne ucu kadar kuru yer kalmayacak şekilde yıkanırız ve banyodan çıkmadan önce normal abdest alacağız ve ayaklarımıza su döküp gusül abdestini tamamlayacağız.
Bu yazımızda da Abdest Nasıl Alınır Video ve Yazılı Anlatım tıklayın ve öğrenin.
Gusül (Boy) Abdesti Nasıl Alınır Videolu Anlatım

Yorumlar

Popüler Yayınlar