Blogger Error: Missing required field "updated".Çözümü

Blogger Eksik Update Çözümü (Hata: Missing required field "updated",)
Arkadaşlar bloggerde yaşadığım teçrübeleri sizlere paylaşmaya devam ediyorum bun lardan bir taneside Eksik : Update sorunu bu sorunla blogger kullanıcıları bir hayli kafa yormaktadır bunu bildiğim için yardımcı olmak istedim.Şimdi nasıl çözeceğinizi anlatıyorum.Blogger de yapısal veri test aracında sitemizi test ettiğimizde Error: Missing required field "updated". bu hatayı alıyoruz bu sorun google arama motorunda sitemizi etkilemektedir sizlere şimdi bu sorunu nasıl ortadan kaldıracağınızı adım adım anlatacağım ve sizlerde bu sorundan kurtulacaksınız.
Eksik Update hata ismini yok etmek için yapılacak işlemler :
1.Adım Blog'unuzun bir yedeği alın. Blogger kumanda panelinize giriş yapın.
2.Adım Şablon → Html’yi düzenle ismine tıklayarak şablon kodlarınızı açın.
3.Adım Ctrl+F araması ile aşağıdaki kod'u bulun.
Bu koddan iki adet olması gerekli ikisini de bulun aşşağıdaki kodla değiştiriniz.
<data:post.timestamp/>
4.Adım Bulduğunuz bu kotdan iki adet olması gerekiyor. Her iki kodu da aşağıdaki kodlar ile değiştirin.
Üstteki kodun yerine bu kod eklenecektir.Her iki kodun yerine ekleyeceksiniz.
<span class='updated'><data:post.timestamp/></span>
Şimdi tekrar sorgulayın bu hatayı; Hata: Missing required field "updated" yok olmuş göreceksiniz işlem bukadar basit arkadaşlar.Bu sorunu çözmek için çok araştırdım saolsun yazı alıntıdır  http://guney59.blogspot.com.tr sitesinden http://guney59.blogspot.com.tr/ sayesinde bu sorundan bende kurtuldum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar