Saç Dökülmelerine: Sarımsak ve Zeytinyağı İle Çözüm

Saçlarım dökülüyor çok seyreldi diyorsanız bu yazı tam size göre.Saçlarım çok dökülüyor du ben pek umursamadım günler geçtikce de saçlarımın dibi gözükmeye başladı sitrese çok giriyordum bu yüzden.Sarımsağın saçlara faydasını araştırdım ve denedim.Bu yazıyıda denemeyen arkadaş varsa benim gibi saçları dökülen faydalansın diye yazıyorum.Yöntem çok basit malzemeler sarımsak ve zeytinyağı.Sarımsağı kullanacağınız güne göre günlük 2 diş sarımsak 10 günlük sarımsak alın evinize.Bir su bardağı zeytinyağıda hazırlayın.10 gün boyunca her akşam uygulamalısınız.Saç derisini biraz yakıyor sızlatıyor ama saçları kaybetmekten daha iyidir biraz katlanacaksınız.Samimiyetle söyleyim saçlarınız akşam deneyin ertesi gün etkisini göreceksiniz ve bana dua edeceksiniz.
Kullanma Şekli;
2 diş sarımsağı alıyoruz havan la iyice eziyoruz ve saçlarımızın yoğunlukla dökülen kısmına saç diplerine,deriye iyice masaj yaparak sürüyoruz.İyice saç derimize işlesinki faydasını görelim biraz yanma olacak ve de koku neyse sarımsağı sürdükten sonra 10-15 dakika beklicez.Sonra zeytinyağını aynı şekilde saç diplerine süreceğiz 10-15 dakikada bu yöntemden sonra beklicez.Bekledik ve zaman doldu şimdi ne yapacağız tabiki saçlarımızı iyice yıkıcaz ben 4-5 kere yıkıyordum yinede kokusu azda olsa hissediliyordu ama değdi.Bu yöntemi 10 gün boyunca deneyin farkı göreceksiniz.
Kendim denemesem emin olmasam bu yazımı paylaşmaz dım sizlerinde yararlanmasını istiyorum deneyin ve bi kaç gün sonrada buraya tekrar gelin sonuçları yorum olarak bırakın.Tamamen doğal yöntem olduğu için hiç bir yan etkisini görmedim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar