Google 404 Tarama hataları Hit Kaybına Yol Açarmı

Googlede Üst Sıralara Çıkma Hit,Trafik,Arttırma'nın Yolu Tarama Hataları'nı Kaldırın

Google 404 Tarama hataları googlede sizi gerilere düşürecekdir.Bu konuyu ele almamın nedeni başıma böyle bir olay geldi sitemde yaklaşık 3500 konu vardı acemiyken eklediğim konular kopyala yapıştır gibi.Siteme daha özgün ve kendi yazdığım yazılar bulun sun diye 1 günde 3500 konunun 3000 kadarını sildim hitim gayet iyiydi tabi zaman geçtikce sitemin hiti düşmeye başladı.Googlede hızla gerilemeye başladım.Sorunun nerden
kaynaklandığını bulamıyordum birde aynı gün blogspottan üçretli domaine geçtim bu benim kafamı dahada karıştırdı.Forum sitelerinde araştırdım kimsede bulamadı hatanın nerden kaynaklandığını.Web sitemin hiti yok denecek kadar düşmüştü.
Forumlarda bu işten anlamayan bir çok insan var webmasterim diye gecinen.Tarama hatalarım bir hayli çok du anladımki googlede düşüşün sebebi bu tarama hatalarıydı sebebi ise düşünün google botları arama motorlarının botları siteyi tararken kaldırılmış url leri de indexliyor bunlar ise boş kırık linkler botlar diyorki bu site insanlara faydalı olamaz içi boş bir site içerik yok diyor.

Webmaster Tools 404 Tarama Hatalarını Kaldırma Resimli ve Yazılı Anlatım

Resimleri büyütmek için resme tıklayınız
Anlıcanız tarama hataları baya etkilemektedir sitenin hitini eğer sizdede varsa böyle bir sorun kesinlikle google webmaster tools dan tarama hataları bulunamadı sekmesinden linkleri kopyalayın google dizini sekmesinden url leri kalsır kısmından bu hatalı linkleri kaldırın.
Benim başıma geldi sizde yol yakınken zaman kaybetmeden bu hataları kaldırın.
Google webmaster tools a tıkla git
Kafanıza takılan soru veya sorunlar olursa iletişim bolumunden veya buraya yorum bırakabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar