Candy Crush Saga Sınırsız Hamle Hilesi 2015

Candy Crush Saga Sınırsız Hamle Hilesini Yazılı ve Videolu Anlatımlı Olarak Sizlere Paylaşıyorum.
Arkadaşlar candy crush saga oyununda dilediğiniz kadar hamle ekleye bilirsiniz.Biliyorsunuz bu oyunda hamle çok önemlidir bende bu oyunu oynadığım için hamlenin nekadar önemli olduğunu en az sizler kadar bende biliyorum.Bu paylaşacağım candy crush saga hamle hilesini bizzat ben denedim harika bir şekilde çalışıyor.Yazılı bir şekilde bu hilenin nasıl yapıldığını sizlere adım adım anlatacağım.
Öncelikle Gerekli Proğram: Cheat Engine İndir
Benim kullandığım taraycı Google Chrome sizde bunu kullanabilirsiniz.
Cheat engine proğramını indirdikten sonra yapacağımız işlemleri size anlatacağım şimdi bu proğramı çalıştırınız.
Resim de Gördüğünüzgibi 2 inci adımdan sonra open deyiniz.
Resimleri büyütmek için resme tıklayınız

Sonra oyunu açın oyun daki hamle sayınızı resimde gördüğünüz yere yazın ve First scane tıklayın.
Bu işlemlerden sonra oyunda bir kaç hamle yapın mesela 35 i 29 a indirin ve resimdeki gibi yapın.
İşlem bukadar şimdi oyuna dönün hamle sayınız 500 olmuş sizlere videolu anlatım da paylaşı yorum.

Candy Crush Saga Sınırsız Hamle Hilesi Videolu İzleyin
Yapamayanlar yorum bıraksın yardımcı olurum arkadaşlar akşam 20.00 - 23.00 arası iyi eğlenceler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar