Blogspot'u Özel Domaine Taşırsam Hitim Düşermi

Blogspotu üçretli domaine taşırsam hitim düşermi,google de gerilermiyim sorusuna burda yanıt verecem.İyi bir blogspot adresiniz varsa hitide iyiyse benden tavsiyem hiç ellemeyin.Eğer yeni blogspot adresi açtıysanız burda da zaman kaybetmeden üçretli yani özel domain e geçin derim.Bende blogspottan özel domaine geçtim şu an pişmanım ama beklemedeyim düzelir diye blogspot adresim pr 5 herkez gibi bende özel domaine geçim herşey daha güzel olsun dedim yorumları okudum forum sitelerinde gerçekten bu işi bilmeyen bir çok arkadaş varmış görmüş oldum.İlk bir ay çok iyiydi sonrasında gittikce hit ler düşmeye başladı neden kaynaklandığını bir türlü bulamadım  domain in yeni olduğundan vede tarama hatası çok du muhtemelen bunlardan da kaynaklana bilir.Ama size tavsiyem yerinizde kalın düzeninizi bozmayın eğer blogspot unuz eskiyse.Yeniyse hemen gecin fakat yeni domaine backlin kasmayın sakın backlin in yeni domanine faydasından çok zararı olacaktır.Tavsiyelerimi kulak arkası yapmayın sakın bunları yaşamış birisi olarak tecrübelerimi sizlere paylaşıyorum ben zarar gördüm benim gibi başkalarının da zarar görmesini kesinlikle istemem.Bi sorunuz olursa domain taşıma konusunda ben burdayım yorum bırakabilirsiniz herzaman yardımcı olurum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar