Blogger Kategori Oluşturma Nasıl Yapılır

Blogger'de kategori nasıl oluşturulur detaylı bir şekilde anlatacağım.Blogger inzde eklediğiniz konuları ziyaret cilerin siteye girdiğinde rahatca gezebilmesi için kategori önemlidir.Boş bir siteye bir kez giren bir daha girmez içeriğiniz dolu olsun ne kadar dolu olursa olsun bunları göremeyince tek konuyu okur veya okumaz çıkar hemen bir daha da gelmez. Şimdi ben size blogger imizde kategorilerinizi nasıl oluşturacağınızı adım adım anlatacağım çok basit aslında ama bilmeyen bir kişi için tabikide çok zor gelebilir be de zorlanmıştım her neyse geçelim konumuza.
İlk olarak blogger kontrol panelimize giriyoruz eklediğimiz konuları açıyoruz yada yeni ekliceniz konular diyelim konu yazdığımız alanda sağ tarafda üstte etiketler var oraya tıklıyoruz.Sitenize ekliceğiniz konunun türü neyle alakalıysa örnek: internet,bilgisayar,yazılım vs gibi etiketler bölümüne girip tamamlandı diyoruz sonra konuyu yayınla diyoruz.
Bu adım dan sonra yerleşim sekmesine tıklıyoruz Gadget ekle tıklıyoruz açılan sayfada Etiketleri buluyoruz ve tıklıyoruz küçük sayfa açılacak burda da etiketler yazan yere kategoriler yazıyoruz ve kategori yazdığımız yerin hemen altında Seçilen Etiketler sekmesine tıklıyoruz altta konu eklerken eklediğimiz etiketler bölümündeki kategori başlığımız çıkıyor ve burdan istediğinizi seçin kaydet e tıklayın işlem tamamdır.
Artık blogger iniz de kategoriler görükecektir sitenize yazı eklerken etiketler bölümüne eklediğiniz kategori türünü her yazıda seçmelisiniz yeni kategori türü ekliceksenizde aynı şekilde yerleşim bölümünden etiketleri düzenle seçili etiketler deyip yeni eklediğiniz türü seçeceksiniz bunuda unutmadan anlatmış oldum umarım açıklayıcı olmuştur hadi kolay gelsin.Yorum bırakmayı unutmayınız.

Yorumlar

Popüler Yayınlar