Blogger Title-Başlık Ayarları Nasıl Olmalı

Arkadaşlar blogger kullanıcılarının bir çoğu title başlık ayarlarını bilmiyor.Şimdi sizlere bu ayarları nasıl yapacağınızı adım adım anlatacağım.Öncelikle blogger kumanda panaline gireceğiz daha sonra sol sekmelerde şablon a tıklayacaz ardından HTML'yi düzenleye tıklayacağız.Karşınıza kodlar çıkacak burada yapacağımız yanlışlıklar sitenizi aramalarda gerilere ata bilir çok dikkatli olmalıyız.Eski hazır temalar da seo ya uygun title başlık olmadığı için biz eski kodun yerine yenisini eklicez.Çok basit gördüğünüz gibi her kezin yapa bileceği şekilde anlattım google nin sevdiği blogger başlık ayarları bu şekildedir sizde hemen ayarları yapın google sizi de bağrına bassın.Şimdi işleme gecelim canlar.

Eski title başlık kodu şu şekildedir;
Bu eski kod'dur
<title><data:blog.pageTitle/></title>

Eski kodların yerine bu kod eklenecek;
Yeni kod
<b:if cond='data:blog.pageType == "index"'>
<title><data:blog.title/></title>
<b:else/>
<title><data:blog.pageName/> - <data:blog.title/></title>
</b:if>
Umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur adım adım anlatmaya çalıştım bu ayarları yaptıktan sonra sabırla beklemeniz gereklidir biliyorsunuz seo işi sabır işidir.Diğer konularda tekrar beraber olmak dileğiyle yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Yorumlar

Popüler Yayınlar