MASALCI TEYZE ADİLE NAŞİT

Adile Naşit'i yeşil çamın gelmiş geçmiş en iyi ve sevilen oyuncularından olduğunu biliyoruz. Adile Naşit hafize anne karakteri ile gönüllere taht kurmuş bir yıldızdır. Fakat 57 yaşında bağırsak kanserine nedeninde hayata gözleri yumması sanat dünyasını ve sevenlerini üzmüştür. 1987 yılında hayata gözlerini yumması yeni nesilin bile üzülmesine neden olmuştur. Çünkü şuan bile bir çok kanalda Adile Naşit'in filmlerini izleyen çocuklar olduğunu biliyoruz.

Fakat insanları anlamak mümkün değil ölmüş bir kişinin arkasından dedikodu yapılarak günahını almak gibi bir durumda var.

Adile Naşit benim çok sevdiğim oyuncular arasındadır onun filmlerini izleyerek büyüdüğümü unutmuyorum. Her neyse Adile Naşit hakkında daha önce yazmış olduğum Adile naşit kimdir, kısaca hayatı özet bu yazıyı ziyaret ederek detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

Masalcı teyze olarakta bilinen Adile Naşit bir çok filmde rol almış genelde Minür Özkul ile beraber aldığı röller akıllara kazınmıştır. Sizlere diğer yazımı okumanızı tavsiye ediyorum bu yazım kısaca tanıtım amaçlıdır. Adile Naşit alevi mi? sorusu çok aranmakta bırakın alevi ya da sünni olsun kişi insan olsun yeter bu tarz şeylerle kafanızı yormayın derim ben.

Yorumlar

Popüler Yayınlar