Facebook 101 ve okey plus sınırsız para hilesi İndir

Facebook 101 ve okey plus sınırsız para hilesini sizlere paylaşıyorum canlar.  

Arkadaşlar Facebook saydanızdan oynadığınız Okey Plus oyununda sınırsız paraya ihtiyacınız olmalı. Eğer Chip hiç bitmesin istiyorsanız sizin için hazırladığımız bu sayfayı mutlaka ziyaret etmelisiniz. Küçük bir program kurarak yapabileceğiniz bu hileyi mutlaka denemek isteyeceksiniz. Sınırsız Chip ile oyun içerisinde paranız hiç bitmeyecek.
Okey plus oyununda sınırsız Chip elde etmek istiyorsanız aşağıdaki yazdıklarımız mutlaka uygulamalısınız. Küçük bir program indrerek yapacağınız bu hile için gerekli programı aşağıda sizin için indirme linkini hazırladık. Bir uyarıda bulunmak istiyorum bazı kişiler proğramı indirin facebook epostanızı ve şifrenizi girin sınırsız çip kazanın gibi paylaşımlarda bulunmakta sakın bunlara kanmayın tamamen facebook hesabınızı çalmaya yönelik uygulamalardır. Bizim paylaştığımız hileyi deneyin eğer çalışmıyorsa yapcak bişey yok okey plus yöneticileri açıkları kapattığı için kolay kolay bu oyunda hileler çalışmıyor ve uyarımı mutlaka dikkate alınız.
Gerekli program : Fidder2 İndir
 http://fiddler2.com/get-fiddler

Hile Nasıl Yapılır :
1. Öncelikle yukarıdan indirdiğiniz Fiddler2 programını açın. Ardından Facebook tan Okey Plus oyununu açın.

2. Oyun açıldıktan sonra Paylaş ve 25 daha fazla kazan butonuna tıklıyoruz.

3. Daha sonra hiç biryere tıklamadan Fiddler2 programına geçin ve  ” sendchipsonwall.php” adresini ekranda göreceksiniz. O linke bir kere tıklayın.

4. Ardından Fiddler2 programında sol üstte ” Reissue ” yazan yere Shift tuşuna basarak tıklıyorsunuz. Karşınıza çıkan kutuya herhangi bir rakam yazın ve ok tuşuna basın.

5. Şimdi oyun sayfasını yenileyin. Paranızın yükseldiğini göreceksiniz. iyi oyunlar hilelerde bir sorun olursa yorum yazarak bize bildiriniz.

Yorumlar

  1. link düzeltilmiştir arkadaşlar

    YanıtlaSil
  2. artı 25 yazan kısım bende çıkmıyor

    YanıtlaSil
  3. artı 25 yazan yer bendede çıkmıyor

    YanıtlaSil
  4. Linkler düzeltildi yeni linkler birde video eklendi arkadaşlar

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Biryardim diye admin bir haftadir cezaliyim Oyuna giremiyorum lutfen acarmisiniz artik beratbulut karadas adina uygunsuz diyip yasaklanmissiniz diyor Sadece misafir girisi yapip oynuyorum lutfen Rica ediyorum hicmi giremiycem yada bir sureliginemi giremiyorum Oyuna Cvp verirseniz sevinirim Tskler

      Sil
    2. Kardeş engellemenin bizimle alakası yok facebook engellemiştir belli bir süre sonra üyeliğin tekrar açılır biraz beklemen gerekecek.

      Sil
  6. kullanıp isdifade edipde yorum yazan yokmu yahuuu

    YanıtlaSil
  7. Paylaş linki nerede bulamadım?

    YanıtlaSil
  8. çalışıyor değilmi canlar hile

    YanıtlaSil
  9. sendchipsonwall.php çıkmıyor hiç bir yerde

    YanıtlaSil
  10. bu kazandıklarımızı para olarak nasıl çekeriz

    YanıtlaSil
  11. Bende uygulama açılmıyo acil yardım

    YanıtlaSil
  12. Buradan para kazanan kişiler var bu yolla nasıl yapıyorlar peki bir bilgin var mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden çip satılıyordu artık yapılamıyor diye biliyorum.

      Sil
  13. dostum yapamadım bir video çekermisin 101 e giriyorum fakat paylaş ekranı filan gelmiyor ve uygulamada o dediğin php sayfası yok

    YanıtlaSil
  14. Oyun hile yaptığım gerekçesiyle oyuna girişimi yasakladı aceba hiçmi giremiycem yada bi süre sonra açılırmı bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  15. Bekleyin bir süre sonra üyeliğiniz açılır fakat herşey yeniden başlar.

    YanıtlaSil
  16. paylaş ve 25 daha fazla nerde

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar