Anasayfamda Adsense Reklamı Gözükmüyor Çözümü

Anasayfamda Adsense Reklamı Gözükmüyor Çözümü Bu Yazımızda

Anasayfada Reklamı Gözükmüyor Çözümü
Arkadaşlar geçenlerde başıma gelen olayı sizinle paylaşmak istedim.
Anasayfamda Adsense reklamı birden kayboldu diğer sayfalara girdiğim zaman diğer sayfalardaki reklamlar açılınca kafama takıldı araştırdım ve bulamadım.Sorunun nerden kaynaklandığını ararken herkez ayrı birşey yazmış yok temanızdan yok şurdan yok burdan.Arkadaşlar sizdede böyle bir sorun varsa bakın çözümünü anlatıyorum. 
Örenek:Site urlsi buşekilde reklam çıkmıyor: http://haberexspresi.blogspot.com
Site urlsi buşekilde reklam çıkıyor: http://haberexspresi.blogspot.com/2013/05/gun-gectikce-akllanan-telefonlara.html  
Buşekildede reklamlar gözükecekdir: http://haberexspresi.blogspot.nl

Arkadaşlar eğer bu şekildeyse sakın sitenizi hiç birşekilde karıştırmayın 1 veya 2 günde kendiliğinden düzelecektir sorun adsenseden kaynaklanıyor sabırlı olun kimsenin dediğini yapıpda sitenizi ve kendinizi sitrese sokmayın umarım işinize yaramıştır.
İyi Günler Dileğiyle Lütfen Yorum Eklemeyi Unutmayınız Fikirlerinizi Bizimle Paylaşınız Saygılar Bilgi Dünyası.

Yorumlar

  1. aynı sorunu bende yaşıyordum yazın faydalı oldu beklemeye başladım teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. biraz sabret sorun senden kaynaklanmıyor adsenseden kaynaklanıyor düzelecektir.

    YanıtlaSil
  3. bendede aynı sorun ver sadece ana sayfada reklam görünüyor yazıları açınca reklamlar düzgün ve görülüyor herşey normal reelarkadaslik.blogspot.com.tr sizde bir bakıp kontrol edin sizde reklam çıkıyormu ana sayfadayken cvp yazarsanız sevinirim..

    YanıtlaSil
  4. Anasayfanda reklam gözükmüyor bekle zamanla düzelecektir kardeş.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba , benim də blogumda ana sayfada bazı 2 və ya 3 sayfada adsense reklam gözükmüyor amma diğer sayfalardâ gozukuyor:
    www.turanworldnews.blogspot.com

    1)Bekliyimmi Yoksa bir basqa sorun varmı?
    2) Beklesem ne kadar sürə bekleyeyim?
    3) Artıq bu durum 20 gündür çözülmüyor*

    Lütfen cevab yazın. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer sitenizde reklamlar daha önce görünüyorsa ve kendiliğinden görünmemeye başlamışsa hiç birşey yapma bekle derim zamanla düzelecektir benimde başıma gelmişti.

      Sil
    2. sitenizi kontrol ettim şuan reklamlar gözüküyor sıkıntı yok yani.

      Sil
  6. evet salondaki bilgisayarda gözüküyor odamdakinde gözükmüyor. adbloğu kaldırıp denedim. çerezlerle alakalı da olabilir. gerçi reklam olsa nolur olmasa nolur. kaç kişi yanlışlıkla tıklayacakta 1-2 kuruş gelecek. zaten çoğu kişi adblock kullanıyo ben dahil. kalabalık blog bile olsa ayda bi sigara parası çıkmaz sayfayı kirletmeye değmez

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar